Wattierung

Croatian translation: međupodstava

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Wattierung
Croatian translation:međupodstava
Entered by: Darko Kolega

08:10 Mar 14, 2012
German to Croatian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / Tekstilne komponente
German term or phrase: Wattierung
Wattierung
Füllmaterial


vatiranje?? no traži se komponenta, a ne postupak
Darko Kolega
Croatia
međupodstava
Explanation:
iako bi na prvi pogled čovjek krenuo u smjeru vate, pogledajte zapravo ove linkove s definicijama:
http://de.wikipedia.org/wiki/Verstärkung_(Schneiderei)
http://bib.irb.hr/prikazi-rad?rad=349631

http://www.mytoys.de/Sterntaler-STERNTALER-Kinder-Fingerhand...

ima smisla, zar ne?

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2012-03-14 08:30:52 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.tkip.hr/?page_id=456

ovdje se lijepo vidi da u međupodstavu spada i to vatiranje, dakle međupodstava od vate ili debela podstava, kako kaže Univerzalni rječnik
Selected response from:

Lucija Raković
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1međupodstava
Lucija Raković
3vatelinsko punilo (vata)
Ivana Kahle


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
međupodstava


Explanation:
iako bi na prvi pogled čovjek krenuo u smjeru vate, pogledajte zapravo ove linkove s definicijama:
http://de.wikipedia.org/wiki/Verstärkung_(Schneiderei)
http://bib.irb.hr/prikazi-rad?rad=349631

http://www.mytoys.de/Sterntaler-STERNTALER-Kinder-Fingerhand...

ima smisla, zar ne?

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2012-03-14 08:30:52 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.tkip.hr/?page_id=456

ovdje se lijepo vidi da u međupodstavu spada i to vatiranje, dakle međupodstava od vate ili debela podstava, kako kaže Univerzalni rječnik

Lucija Raković
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
27 mins
  -> hvala!

57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vatelinsko punilo (vata)


Explanation:
http://adax.hr/posteljina/
I jedna slika:
http://www.naturstoff.de/shop/Stoffe/Baumwolle/900038/f.html
(pogledajte Wattierung)

Ivana Kahle
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Lucija Raković: i meni je to prvo došlo pod ruku, ali vidi ovdje da je vatelin vrsta međupodstave: http://www.tkip.hr/?page_id=479
24 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search