Flickwäsche

Croatian translation: rublje za krpanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flickwäsche
Croatian translation:rublje za krpanje
Entered by: Darko Pauković

10:41 Mar 19, 2013
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Flickwäsche
Aussortierung Schmutzwäsche
Aussortierung Flickwäsche

Treba mi vrlo kratak i precizan izraz jer moram paziti na broj znakova.
Darko Pauković
Croatia
rublje za krpanje
Explanation:
Nemam ama baš nikakvu referencu, ali evo samo kao prijedlog pa možda pomogne - ovo je najsažetije što sam uspjela smisliti...
Selected response from:

Vlasta Paulic
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2rublje za krpanje
Vlasta Paulic
3rublje sa zakrpama
Ivana Kahle


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
rublje za krpanje


Explanation:
Nemam ama baš nikakvu referencu, ali evo samo kao prijedlog pa možda pomogne - ovo je najsažetije što sam uspjela smisliti...

Vlasta Paulic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
21 hrs
  -> Hvala, bonafide! :)

agree  Maja Softic
2 days 18 hrs
  -> Hvala!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rublje sa zakrpama


Explanation:
Mislim da je to rublje koje je već (za)krpano pa ima zakrpe.

Ivana Kahle
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ad_hoc: to je rublje koje treba krpati - npr. bez dugmeta, sa rupama
33 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search