Wechselbehältern

Croatian translation: izmjenjivi (transportni) sanduk

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Wechselbehältern
Croatian translation:izmjenjivi (transportni) sanduk
Entered by: V&E-Team

22:15 Mar 2, 2014
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / StVO
German term or phrase: Wechselbehältern
Vor dem Auf- bzw. Abbrücken von Wechselbehältern, die an Rampen stehen, hat sich der Fahrzeugführer davon zu überzeugen, dass keine Be- oder Entladevor gänge stattfinden, um Personen- und Sachschäden zu vermeiden.
V&E-Team
Croatia
izmjenjivi (transportni) sanduk
Explanation:
terminologija koja se za ovu vrstu kontejnera (swap body) koristi u hrvatskom zakonodavstvu i praksi

http://ec.europa.eu/eurostat/ramon/coded_files/transport_glo...

Izmjenjivi sanduk
Jedinica za prijevoz tereta koja je prilagođena mjerama cestovnog vozila i opremljena napravama
za prijenos tereta iz jednog načina prijevoza na drugi, obično s ceste na željeznicu.
Takve jedinice nisu u početku bile namijenjene slaganju jedna na drugu. Mnoge se jedinice sada
mogu slagati jedna na drugu, iako ne tako kao kontejneri. Glavna značajka po kojoj se razlikuju od
kontejnera jest da su prilagođene mjerama cestovnog vozila. Takva jedinica za promet željeznicom
zahtijevala bi dozvolu Međunarodne željezničke unije. Neki izmjenjivi sanduci imaju sklopive noge
na kojima stoji jedinica kad nije na vozilu.
Swap body
A freight-carrying unit optimised to road vehicle dimensions and fitted with handling devices for
transfer between modes, usually road/rail.
Such units were not originally designed to be stacked when full or top-lifted. Many units now can
be, although not to the same extent as containers. The main feature distinguishing them from
containers is that they are optimised to road vehicle dimensions. Such unit would need UIC
approval to be used on rail. Some swap bodies are equipped with folding legs on which the unit
stands when not on the vehicle.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2014-03-03 00:33:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.railcargo.at/de/Kundenservice/Tarife/DIUM/DIUM070...

Liste des gares terminales
Verzeichnis der Terminalbahnhöfe
List of terminal stations
Popis terminalskih kolodvora
Liste de gares dans llesquelles peut etre effectuée la manutention de grands conteneurs, semi-remorques, caisses
et enginns assimilés du point de vue manutention aux grands conteneurs.
Verzeichnis der Bahnhöfe, ina denen Grosscontaine, Sattelauflieger, Wechselbehälter und Transportmittel, die
hinsichtlich der ladedienstlichen Behandlung einem Container gleichgestellt werden können, umgeschlagen
werden.
List of stations equipped for lifting large containers, semi-trailers, swap bodies, and devices assimilated to large
containers for lifting purposes.
Popis kolodvora u kojima je moguć pretovar kontejnera, kamionskih poluprikolica, izmjenjivih kamoinskih sanduka
I drugih intermodalnih transportnih jedinica s kojima se prilikom pretovara postupa identično kao s kontejnerima
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
hvala. odlične reference.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1izmjenjivi (transportni) sanduk
bonafide1313
4zamjenski most
Angelina Bertrand


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zamjenski most


Explanation:
Wechselbehälter, Wechselaufbau oder Wechselbrücke (u.a.)




    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Wechselaufbau
    Reference: http://hr.machinerypark.com/verkauf/_241_90059356.php
Angelina Bertrand
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bonafide1313: mislim da "zamjenski most" nije izraz za ovaj termin u hrvatskoj praksi; zamjenski most na hrvatskom je most koji zamjenjuje neki drugi ... :)
1 hr
  -> hvala na objashnjenju :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
izmjenjivi (transportni) sanduk


Explanation:
terminologija koja se za ovu vrstu kontejnera (swap body) koristi u hrvatskom zakonodavstvu i praksi

http://ec.europa.eu/eurostat/ramon/coded_files/transport_glo...

Izmjenjivi sanduk
Jedinica za prijevoz tereta koja je prilagođena mjerama cestovnog vozila i opremljena napravama
za prijenos tereta iz jednog načina prijevoza na drugi, obično s ceste na željeznicu.
Takve jedinice nisu u početku bile namijenjene slaganju jedna na drugu. Mnoge se jedinice sada
mogu slagati jedna na drugu, iako ne tako kao kontejneri. Glavna značajka po kojoj se razlikuju od
kontejnera jest da su prilagođene mjerama cestovnog vozila. Takva jedinica za promet željeznicom
zahtijevala bi dozvolu Međunarodne željezničke unije. Neki izmjenjivi sanduci imaju sklopive noge
na kojima stoji jedinica kad nije na vozilu.
Swap body
A freight-carrying unit optimised to road vehicle dimensions and fitted with handling devices for
transfer between modes, usually road/rail.
Such units were not originally designed to be stacked when full or top-lifted. Many units now can
be, although not to the same extent as containers. The main feature distinguishing them from
containers is that they are optimised to road vehicle dimensions. Such unit would need UIC
approval to be used on rail. Some swap bodies are equipped with folding legs on which the unit
stands when not on the vehicle.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2014-03-03 00:33:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.railcargo.at/de/Kundenservice/Tarife/DIUM/DIUM070...

Liste des gares terminales
Verzeichnis der Terminalbahnhöfe
List of terminal stations
Popis terminalskih kolodvora
Liste de gares dans llesquelles peut etre effectuée la manutention de grands conteneurs, semi-remorques, caisses
et enginns assimilés du point de vue manutention aux grands conteneurs.
Verzeichnis der Bahnhöfe, ina denen Grosscontaine, Sattelauflieger, Wechselbehälter und Transportmittel, die
hinsichtlich der ladedienstlichen Behandlung einem Container gleichgestellt werden können, umgeschlagen
werden.
List of stations equipped for lifting large containers, semi-trailers, swap bodies, and devices assimilated to large
containers for lifting purposes.
Popis kolodvora u kojima je moguć pretovar kontejnera, kamionskih poluprikolica, izmjenjivih kamoinskih sanduka
I drugih intermodalnih transportnih jedinica s kojima se prilikom pretovara postupa identično kao s kontejnerima

bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
hvala. odlične reference.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Domagoj
13 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search