Innen-/Außenbereich

Czech translation: vnitřní i vnější použití

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Innen-/Außenbereich
Czech translation:vnitřní i vnější použití
Entered by: Edita Pacovska

00:28 Feb 8, 2018
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / hybridní automobily
German term or phrase: Innen-/Außenbereich
Die Wallbox ist eine Ladestation für den Innen- und Außenbereich an der Elektro- oder Plug-in-Hybridfahrzeuge aufgeladen werden können.

Není mi úplně jasný význam těchto výrazů v tomto kontextu. Předem děkuji za Vaše návrhy.
Edita Pacovska
Czech Republic
vnitřní i vnější použití
Explanation:
Já bych řekla, že v tomto kontextu by se to mělo spíše přeložit jako nabíjecí stanice určená pro vnitřní a i vnější použití, t.zn., že se dá připojit někde uvnitř vozu i z vnějšku.

Což mi ostatně potvrdil i níže uvedený odkaz, kde je to takto přesně přeloženo.
Selected response from:

Martina Thaiszová
Czech Republic
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2interiér/venkovní prostředí
Jiri Kortus
4vnitřní i vnější použití
Martina Thaiszová


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
interiér/venkovní prostředí


Explanation:
.

Jiri Kortus
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 167
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karel Tatransky
5 hrs
  -> Díky

agree  Ivan Šimerka
5 hrs
  -> Díky

2 days 16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vnitřní i vnější použití


Explanation:
Já bych řekla, že v tomto kontextu by se to mělo spíše přeložit jako nabíjecí stanice určená pro vnitřní a i vnější použití, t.zn., že se dá připojit někde uvnitř vozu i z vnějšku.

Což mi ostatně potvrdil i níže uvedený odkaz, kde je to takto přesně přeloženo.



    https://autonabijeni.cz/nabijeci-stanice/92-wallbox-kabel-mennekees-typ-2-do-74-kw.html
Martina Thaiszová
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
Notes to answerer
Asker: Děkuji!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search