schriftliche Befragung

Czech translation: písemná anketa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:schriftliche Befragung
Czech translation:písemná anketa
Entered by: Jiřina Bruderer Kážová (X)

21:22 Jul 13, 2014
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / pojmy k vyhodnocení ankety pro zaměstnance
German term or phrase: schriftliche Befragung
Die Resultate basieren auf einer schriftlichen Befragung mit einem standardisierten Fragebogen.
Jiřina Bruderer Kážová (X)
písemná anketa
Explanation:
anketa provedená písemnou formou
Selected response from:

Alice Hegrova
Czech Republic
Grading comment
Dekuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7písemná anketa
Alice Hegrova
4 +2písemné dotazování
Zdenek Mrazek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
písemná anketa


Explanation:
anketa provedená písemnou formou

Alice Hegrova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dekuji

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jana Pavlová: Ano, nebo: písemné dotazování.
1 min
  -> Děkuji!

agree  Jiri Kortus
37 mins
  -> Děkuji!

agree  Edita Pacovska
2 hrs
  -> Děkuji!

agree  Pavel Rieger
7 hrs
  -> Děkuji!

agree  Jaromír Rux
9 hrs
  -> Děkuji!

agree  Ales Horak
11 hrs
  -> Děkuji!

agree  Jaroslava Křižková
11 hrs
  -> Děkuji!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
písemné dotazování


Explanation:
Jde o název jedné z metod sociologického výzkumu, nikoli o název nástroje k provedení sociologického výzkumu takovou metodou. Proto ne "dotazník", ale "dotazování". Anketa (Enquette) se sice v principu totéž jako dotazování/dotazník, ale provádí se méně náročným, méně rozsáhlým způsobem. Dotazování má podle náročnosti tématu výzkumu např. 30 otázek, třeba včetně několika opakovaných na stejné téma, ověřujících konzistentnost odpovědí dotazovaného, anketa má třeba jen 3 nebo 5 otázek.

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ales Horak
2 mins
  -> Díky, Aleši! :-)

agree  Jaroslava Křižková
19 mins
  -> Díky, Jaroslavo! :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search