Sollwertpfad

Czech translation: cesta žádané hodnoty

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sollwertpfad
Czech translation:cesta žádané hodnoty
Entered by: Ales Horak

08:40 Jan 18, 2013
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / solární systém
German term or phrase: Sollwertpfad
položka v tqbulce

děkuji
Eva Kučerová
Czech Republic
cesta žádané hodnoty
Explanation:
Sollwertpfad
Zeigt die Parametrierung und die aktuellen Werte des Sollwertpfades von der Sollwertquelle bis zum Umrichtersollwert an.

http://www.global-download.schneider-electric.com/mainReposi...$File/8_p01_035_de_01-01b.pdf

Cesta žádané hodnoty kmitočtu
Do spojovacích bodů mohou být zapojeny libovolné dva zdroje žádané hodnoty ŽH kmitočtu 1 [Hz] a ŽH
kmitočtu 2 [Hz]. Pomocí digitálního vstupu nastaveného na - ŽH kmitočtu 2 [Hz] - je přímo volena jedna ze dvou
žádaných hodnot.
Jestliže digitální vstup ŽH kmitočtu 2 [Hz] není nastaven, vztahuje se výběr pouze na ŽH kmitočtu 1 [Hz].
Rozsah žádané hodnoty je udáván v Hz.

http://www.enetex-tep.cz/produkty/ostatni-pohony/frekvencni-...
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3cesta žádané hodnoty
Ales Horak
3cesta jmenovité hodnoty
Edgar Baradlai


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
cesta žádané hodnoty


Explanation:
Sollwertpfad
Zeigt die Parametrierung und die aktuellen Werte des Sollwertpfades von der Sollwertquelle bis zum Umrichtersollwert an.

http://www.global-download.schneider-electric.com/mainReposi...$File/8_p01_035_de_01-01b.pdf

Cesta žádané hodnoty kmitočtu
Do spojovacích bodů mohou být zapojeny libovolné dva zdroje žádané hodnoty ŽH kmitočtu 1 [Hz] a ŽH
kmitočtu 2 [Hz]. Pomocí digitálního vstupu nastaveného na - ŽH kmitočtu 2 [Hz] - je přímo volena jedna ze dvou
žádaných hodnot.
Jestliže digitální vstup ŽH kmitočtu 2 [Hz] není nastaven, vztahuje se výběr pouze na ŽH kmitočtu 1 [Hz].
Rozsah žádané hodnoty je udáván v Hz.

http://www.enetex-tep.cz/produkty/ostatni-pohony/frekvencni-...

Ales Horak
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 186
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslava Křižková
3 hrs
  -> děkuji za milé přitakání :-)

agree  alpia
10 hrs
  -> děkuji za milé přitakání :-)

agree  Pavel Rieger
1 day 3 hrs
  -> děkuji za milé přitakání :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cesta jmenovité hodnoty


Explanation:
alternativ:
Sollwert => jmenovitá hodnota

Edgar Baradlai
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 31




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search