Rollenstößel

Czech translation: plunžr s rolnou

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rollenstößel
Czech translation:plunžr s rolnou
Entered by: Eva Tichá

14:23 May 1, 2018
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Rollenstößel
Bohužel bez bližšího kontextu.
Eva Tichá
Czech Republic
plunžr s rolnou
Explanation:
Takhle tomu říká jeden výrobce bezpečnostních spínačů.
Selected response from:

Karel Tatransky
Czech Republic
Grading comment
Děkuji za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zdvihátko s kladičkou
Pavel Roháč
5 +1plunžr s rolnou
Karel Tatransky


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
plunžr s rolnou


Explanation:
Takhle tomu říká jeden výrobce bezpečnostních spínačů.

Karel Tatransky
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 21
Grading comment
Děkuji za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Peter Kissik: Hovorově bych to bral, ale jako tecnický prvek... yaSI NE.
18 hrs
  -> Taky jsem to tak viděl, ale když na tom zákazník(ova česká pobočka) trvá a má to dlouhá léta zavedené, těžko jim to vyvracet...

agree  Petr Bartošík: Náhodou, "plunžr s rolnou" je krásný slang (samozřejmě správně je to zdvihátko s kladičkou).
18 hrs

neutral  Pavel Roháč: jeden z deseti výrobců :-)
1 day 15 hrs
  -> No, ono „zdvihátko s kladičkou“ taky nepatří úplně mezi favority :D

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
zdvihátko s kladičkou


Explanation:
většinou na koncových spínačích

--------------------------------------------------
Note added at 15 h (2018-05-02 06:08:41 GMT)
--------------------------------------------------

Např. https://www.elektro-svitidla.com/eaton-koncovy-polohovy-spin...

Pavel Roháč
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik
18 hrs
  -> Díky :-)

agree  Petr Bartošík: Máte pravdu, zdvihátko s kladičkou také není úplně krásné. Podle ČSN EN 50041 je to čep s kladkou.
1 day 17 hrs
  -> Dobré vědět, díky! Tak úplně přesně podle normy by to měl být "ovládací čep s kladkou".




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search