Berufsauslagen

Czech translation: výdaje (náklady) vynaložené na dosažení, zajištění a udržení zdanitelných příjmů

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Berufsauslagen
Czech translation:výdaje (náklady) vynaložené na dosažení, zajištění a udržení zdanitelných příjmů
Entered by: Edita Pacovska

23:05 Nov 9, 2013
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / přiznání k dani - Švýcarsko
German term or phrase: Berufsauslagen
Total der Berufsauslagen
Edita Pacovska
Czech Republic
výdaje (náklady) vynaložené na dosažení, zajištění a udržení zdanitelných příjmů
Explanation:
švýcarská realita je trochu jiná a navíc se to liší trochu kanton od kantonu, ale myslím, že to lze v zásadě přeložit takto
Selected response from:

Jaroslava Křižková
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3náklady spojené s výkonem zaměstnání/profese
jankaisler
2výdaje (náklady) vynaložené na dosažení, zajištění a udržení zdanitelných příjmů
Jaroslava Křižková


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
výdaje (náklady) vynaložené na dosažení, zajištění a udržení zdanitelných příjmů


Explanation:
švýcarská realita je trochu jiná a navíc se to liší trochu kanton od kantonu, ale myslím, že to lze v zásadě přeložit takto

Jaroslava Křižková
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 28
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
náklady spojené s výkonem zaměstnání/profese


Explanation:
jde jednodušeji ...

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 296




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search