haust auf Messen in Blockhütten

Czech translation: na veletrzích bydlí v dřevěných srubech

14:13 Aug 19, 2013
German to Czech translations [PRO]
Folklore
German term or phrase: haust auf Messen in Blockhütten
Bei Heimatabenden führen sie ihren Gästen ihre Kultur vor. Nur allzu gern will man den Erwartungen der Urlauber entsprechen und jodelt, schuhplattelt oder haust auf Messen in Blockhütten.


Nějak mě vážně nenapadá, co to může být...
Děkuji moc předem za radu!
Dagmar Steidlova
Czech translation:na veletrzích bydlí v dřevěných srubech
Explanation:

... a na veletrzích se ukazují v dřevěných srubech / roubenkách
Selected response from:

Milan Nešpor
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3předvádí se ve veletržních stáncích / chatkách
Jaromír Rux
3 +2na veletrzích bydlí v dřevěných srubech
Milan Nešpor


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
předvádí se ve veletržních stáncích / chatkách


Explanation:
.

Jaromír Rux
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Moc děkuju! (to by mě fakt nenapadlo) :-)

Asker: Moc děkuju Vám i panu Nešporovi, Vy jste byl rychlejší :-)

Asker: no, a teď jsem to nakonec odklikla špatně... omlouvám se :-(


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanseat: myslí se zřejmě alpské roubenky na nějakých veletrzích turistického ruchu apod.
5 mins
  -> díky, taky to tak chápu

agree  alpia: jj, nebála bych se říct "boudách"...: )
1 hr
  -> děkuji, ano bouda zní dobře

agree  Edita Pacovska
7 hrs
  -> děkuji

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
haust auf Messen in Blockhütten
na veletrzích bydlí v dřevěných srubech


Explanation:

... a na veletrzích se ukazují v dřevěných srubech / roubenkách


Milan Nešpor
Germany
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Moc děkuju! :-)

Asker: Díky, díky! Jaromír byl sice rychlejší, ale nakonec jste se mi "odklikl" vy... :-) Asi to tak má být...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edita Pacovska
6 hrs
  -> díky!

agree  jankaisler
17 hrs
  -> díky!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search