Umbau/Geräteumbau

Czech translation: nábytek/skříňky pro vestavné spotřebiče

23:13 Dec 20, 2016
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / kuchyně
German term or phrase: Umbau/Geräteumbau
Z-Schränke, Dekorplatten und Umbauten für 30 Zoll breite Geräteumbauten
sind nicht lieferbar.
bondy
Czech Republic
Czech translation:nábytek/skříňky pro vestavné spotřebiče
Explanation:
určitě se tu nepřestavují spotřebiče, jak píše kolega, ale je to ta věc, která je "um" - okolo toho vestavného přístroje
Selected response from:

Jaromír Rux
Czech Republic
Grading comment
Díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nábytek/skříňky pro vestavné spotřebiče
Jaromír Rux
3přestavba/přestavba kuchyňských spotřebičů
Pavel Roháč


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
přestavba/přestavba kuchyňských spotřebičů


Explanation:
zde se bude jednat o kuchyňské spotřebiče, které jsou zabudovány v kuchyňské lince, nikoliv o domácí přístroje

Pavel Roháč
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Díky


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nábytek/skříňky pro vestavné spotřebiče


Explanation:
určitě se tu nepřestavují spotřebiče, jak píše kolega, ale je to ta věc, která je "um" - okolo toho vestavného přístroje

Jaromír Rux
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 27
Grading comment
Díky
Notes to answerer
Asker: Díky


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Roháč: OK, ale pak tedy okolo vestavného spotřebiče, ten přístroj zní dost divně...
1 hr
  -> děkuji

agree  Peter Kissik: Jde to tak.
10 days
  -> děkuji




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search