Jetzt lasst es rocken und genießt den Tag!

Czech translation: A teď už se příjemně bavte (to můžete pořádně rozjet (pořádně to rozjeďte...)a užijte si dnešní den!

17:13 May 26, 2017
German to Czech translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings / Redewendung
German term or phrase: Jetzt lasst es rocken und genießt den Tag!
Je to poslední věta projevu na svatebním obřadu.

Nenapadá mi nic jiného než anglická verze let's rock'n'roll ...

Má někdo lepší nápad?
Děkuji!
Milan Nešpor
Germany
Czech translation:A teď už se příjemně bavte (to můžete pořádně rozjet (pořádně to rozjeďte...)a užijte si dnešní den!
Explanation:
Třeba takhle nějak...
Záleží, jak moc rozverný je celý projev... :-)
Selected response from:

Dagmar Steidlova
Grading comment
Děkuji za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3A teď už se příjemně bavte (to můžete pořádně rozjet (pořádně to rozjeďte...)a užijte si dnešní den!
Dagmar Steidlova
3A nyní tancujme a radujme se!
Zdenek Mrazek


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
A nyní tancujme a radujme se!


Explanation:
***

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: díky!!


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
A teď už se příjemně bavte (to můžete pořádně rozjet (pořádně to rozjeďte...)a užijte si dnešní den!


Explanation:
Třeba takhle nějak...
Záleží, jak moc rozverný je celý projev... :-)

Dagmar Steidlova
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Grading comment
Děkuji za pomoc!
Notes to answerer
Asker: Děkuji! Projev vůbec není rozverný, je spíš biblický!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search