Wiedervorlage

Czech translation: follow up (rychlý příznak)

07:53 Oct 21, 2013
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
German term or phrase: Wiedervorlage
Guten Morgen,
ich hätte hier einen Begriff aus dem IT Bereich:

Wiedervorlage

Anbei im Kontext:
Bei einer Wiedervorlage handelt es sich um ein Dokument oder eine Akte, die Sie im d.3
smart explorer an sich selbst, an andere d.3 Anwender oder Gruppen versenden. Dieses
Dokument bzw. diese Akte wird dann als Verknüpfung zum jeweiligen Postkorb verschickt.
Senden Sie z.B. ein Dokument an sich selbst, ist es im Navigationsknoten Wiedervorlage zu
finden.

Děkuji předem a hezký den,

Martina
Martina Kölling
Germany
Czech translation:follow up (rychlý příznak)
Explanation:
jsem na to šla přes angličtinu..
sedí vám to?

oder "follow-up", in german it is called "Wiedervorlage".
- Rychlé volby funkce Rychlý příznak (Follow up). Pro rychlé označení zpráv příznakem jsou pod tlačítkem "Zpracovat" i z kontextové nabídky k dispozici volby:.
Selected response from:

Eva Kučerová
Czech Republic
Grading comment
Diky!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3follow up (rychlý příznak)
Eva Kučerová
3šablona
Pavel Rieger


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
šablona


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 33 min (2013-10-21 08:27:34 GMT)
--------------------------------------------------

Asi bude nutné použít trochu delší překlad. Šablona zprávy by nešlo? Asi to jsou dokumenty a složky (či spisy), které se posílají jako datová zpráva.

Pavel Rieger
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 14
Notes to answerer
Asker: Dobrý den Pavle, jojo též jsem přemýšlela o šabloně...ale v textu je též jen slovo Vorlage, to jsem přeložila jako "šablona"...pak tu mám též slovo Suchvorlage...= "šablona hledání"....ale u Wiedervorlage nevím co s tím slovem "Wieder"?


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
follow up (rychlý příznak)


Explanation:
jsem na to šla přes angličtinu..
sedí vám to?

oder "follow-up", in german it is called "Wiedervorlage".
- Rychlé volby funkce Rychlý příznak (Follow up). Pro rychlé označení zpráv příznakem jsou pod tlačítkem "Zpracovat" i z kontextové nabídky k dispozici volby:.


Eva Kučerová
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 11
Grading comment
Diky!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search