soweit nicht zwingende...zum Vorteil des Kunden vorgehen.

Czech translation: pokud kogentní národní předpisy .. ve prospěch zákazníka nemají přednost

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:soweit nicht zwingende...zum Vorteil des Kunden vorgehen.
Czech translation:pokud kogentní národní předpisy .. ve prospěch zákazníka nemají přednost
Entered by: jankaisler

03:22 Dec 2, 2016
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) /
German term or phrase: soweit nicht zwingende...zum Vorteil des Kunden vorgehen.
Auf das vorliegende Verhältnis zwischen dem Kunden und der Gesellschaft findet das Recht der Bundesrepublik Deutschland Anwendung, soweit nicht zwingende nationale Verbraucherschutzvorschriften nach dem Recht des Staates, in dem der Kunde seinen Wohnsitz oder gewöhnlichen Aufenthaltsort hat, zum Vorteil des Kunden vorgehen.


...pokud závazné národní předpisy na ochranu spotřebitele podle práva státu, v němž má zákazník bydliště nebo místo obvyklého pobytu, nepostupují ve prospěch zákazníka.

Pochopil jsem to správně? Díky
bondy
Czech Republic
pokud kogentní národní předpisy .. ve prospěch zákazníka nemají přednost
Explanation:
pokud kogentní (tzn. od kterých se nelze odchýlit smluvně) národní předpisy .. ve prospěch zákazníka nemají přednost
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
Díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pokud kogentní národní předpisy .. ve prospěch zákazníka nemají přednost
jankaisler
4pokud předpisy upravující ochranu spotřebitele platné v zemi trvalého nebo obvyklého pobytu zákazník
jarda


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"...nepředstavují pro tohoto zákazníka další podstatnou výhodu."
pokud předpisy upravující ochranu spotřebitele platné v zemi trvalého nebo obvyklého pobytu zákazník


Explanation:
Řekl bych, že to máte celkem dobře, ale v zájmu přesnosti a srozumitelnosti jsem provedl několik převážně stylistických úprav (a výsledek je stále celkem nepřehledný, ale snad už to padá na vrub originálu):

"pokud předpisy upravující ochranu spotřebitele platné v zemi trvalého nebo obvyklého pobytu zákazníka nepředstavují pro tohoto zákazníka další podstatnou výhodu."

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2016-12-02 06:59:21 GMT)
--------------------------------------------------

odpověď je až dole v uvozovkách, nevešla se do okénka pro překlad

jarda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pokud kogentní národní předpisy .. ve prospěch zákazníka nemají přednost


Explanation:
pokud kogentní (tzn. od kterých se nelze odchýlit smluvně) národní předpisy .. ve prospěch zákazníka nemají přednost

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 380
Grading comment
Díky

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lenka Handt
32 mins
  -> Dík Lenko!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search