Kündigungsschutzverfahren

Czech translation: řízení ve věci ochrany proti neoprávněnému propuštění

08:50 Dec 19, 2016
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / pracovní právo
German term or phrase: Kündigungsschutzverfahren
Pracovní smlouva, v odstavci "Verfallfristen": Für diese Ansprüche beginnt die Verfallfrist von zwei Monaten nach rechtskräftiger Beendigung des Kündigungsschutzverfahrens.
Žádné další souvislosti zde nejsou uvedeny.
Stepanka
Czech Republic
Czech translation:řízení ve věci ochrany proti neoprávněnému propuštění
Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-CS/TXT/?uri=CELEX:...
Selected response from:

Eva Machovcova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3řízení ve věci ochrany proti neoprávněnému propuštění
Eva Machovcova
4řízení o neplatnosti rozvázání pracovního poměru
Martina Thaiszová
4řízení o žalobě na neplatnost výpovědi
Viola Mrusek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
řízení ve věci ochrany proti neoprávněnému propuštění


Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-CS/TXT/?uri=CELEX:...

Eva Machovcova
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 44
Notes to answerer
Asker: děkuji, stránku s kontextem jsem si prošla, ale bohužel jsem německý ani Vámi uváděný český termín nenašla?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler
4 mins

agree  Ivan Šimerka
9 mins

agree  Jaromír Rux
23 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
řízení o žalobě na neplatnost výpovědi


Explanation:


Viola Mrusek
Specializes in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: děkuji za pomoc!


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
řízení o neplatnosti rozvázání pracovního poměru


Explanation:
také řízení o neplatnosti rozvázání zaměstnanenckého poměru - viz link


    Reference: http://www.mzdovapraxe.cz/archiv/dokument/doc-d986v962-k-nek...
Martina Thaiszová
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Děkuji za pomoc





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search