Widerruf der bedingten Strafnachsicht

Czech translation: zrušení podmíněného odložení výkonu trestu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Widerruf der bedingten Strafnachsicht
Czech translation:zrušení podmíněného odložení výkonu trestu
Entered by: Simona Furstova

08:17 Feb 4, 2018
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Strafrecht (Ö)
German term or phrase: Widerruf der bedingten Strafnachsicht
Milí kolegové,

omlouvám se, že ruším v neděli, ale chtěla bych si ujasnit překlad opět z rakouského TP.

Podle mě se jedná o přeměnu podmíněného trestu na nepodmíněný.

Lze přeložit jako zrušení podmíněně odpuštěného (odloženého) trestu?

Děkuji Vám a zdravím

Simona
Simona Furstova
Germany
zrušení podmíněného odložení výkonu trestu
Explanation:
"Soud může podmíněně odložit výkon trestu odnětí svobody nepřevyšujícího tři léta, jestliže vzhledem k osobě a poměrům pachatele, zejména s přihlédnutím k jeho dosavadnímu životu a prostředí, ve kterém žije a pracuje, a k okolnostem případu má důvodně za to, že k působení na pachatele, aby vedl řádný život, není třeba jeho výkonu. Podmíněně odložit lze tak výkon trestu odnětí svobody pouze u přečinů. Povolení podmíněného odkladu výkonu trestu odnětí svobody se ovšem netýká výkonu ostatních trestů uložených vedle tohoto trestu."

"Unter bedingter Strafnachsicht wird im österreichischen Strafrecht die Entscheidung eines Gerichts verstanden, eine verhängte Strafe für eine bestimmte Zeit (Probezeit) nicht oder nur zum Teil zu vollstrecken. "
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
Děkuji Vám!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1zrušení podmíněného odložení výkonu trestu
jankaisler
4zrušení podmínečnosti trestu
Ivan Šimerka


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zrušení podmínečnosti trestu


Explanation:
https://de.wikipedia.org/wiki/Bedingte_Strafnachsicht

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 76

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zrušení podmíněného odložení výkonu trestu


Explanation:
"Soud může podmíněně odložit výkon trestu odnětí svobody nepřevyšujícího tři léta, jestliže vzhledem k osobě a poměrům pachatele, zejména s přihlédnutím k jeho dosavadnímu životu a prostředí, ve kterém žije a pracuje, a k okolnostem případu má důvodně za to, že k působení na pachatele, aby vedl řádný život, není třeba jeho výkonu. Podmíněně odložit lze tak výkon trestu odnětí svobody pouze u přečinů. Povolení podmíněného odkladu výkonu trestu odnětí svobody se ovšem netýká výkonu ostatních trestů uložených vedle tohoto trestu."

"Unter bedingter Strafnachsicht wird im österreichischen Strafrecht die Entscheidung eines Gerichts verstanden, eine verhängte Strafe für eine bestimmte Zeit (Probezeit) nicht oder nur zum Teil zu vollstrecken. "


    Reference: http://www.pravnilinka.cz/vykon-trestu-odneti-svobody-lze-po...
    https://de.wikipedia.org/wiki/Bedingte_Strafnachsicht
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 682
Grading comment
Děkuji Vám!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaromír Rux
35 mins
  -> Dík Jaromíre!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search