Bauseitige Lieferungen

Czech translation: dodávky jiných

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bauseitige Lieferungen
Czech translation:dodávky jiných
Entered by: Simona Furstova

08:45 Aug 6, 2019
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Baurecht
German term or phrase: Bauseitige Lieferungen
Vážení kolegové,

prosím o pomoc s výše uvedeným výrazem. Vím, že se to již někdy na prozu řešilo, ale jen pro jistotu.

Jedná se o práce vlastní dodávkou?

Děkuji Vám pěkně

Simona
Simona Furstova
Germany
dodávky jiných
Explanation:
dodávky zajišťované zákazníkem (jím samotným nebo jinými dodavateli)
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Výkony stavby
Zdenek Mrazek
4 +1dodávky jiných
Ivan Šimerka


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dodávky jiných


Explanation:
dodávky zajišťované zákazníkem (jím samotným nebo jinými dodavateli)


    https://www.dict.cc/?s=bauseitige+Lieferung
Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler
1 hr
  -> Díky, Honzo!

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Výkony stavby


Explanation:
Bylo by dobré, kdybych znal větší část toho dotazovaného textu. Takto soudím, že jde asi o nadpis kapitoly nějaké smlouvy o stavební dílo, v níž je vymezeno, co podle té SoD dodá/vykoná/provede stavba, tedy podnik, který tu stavbu fyzicky realizuje/postaví. Pokud je to tak, pak bych si dovolil dát svůj stupeň jistoty dokonce 5.

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lenka Davídková
22 hrs
  -> Díky, Lenko! :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search