Prozessleitende Verfügung

Czech translation: procesní rozhodnutí

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Prozessleitende Verfügung
Czech translation:procesní rozhodnutí
Entered by: jankaisler

07:18 Feb 8, 2020
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Zivilprozessrecht
German term or phrase: Prozessleitende Verfügung
V žádosti o doručení písemností (Antrag auf Zustellung von Schriftstücken) je v bodě doručovaná písemnost uveden pojem prozessleitende Verfügung.
Nejsem si jista, jak se to přesně překládá. Proto děkuji předem za radu.
Jana Jadron
Germany
procesní rozhodnutí
Explanation:
procesní rozhodnutí upravující/stanovící postup
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
Děkuji Vám! Nakonec jsem našla na Eur-Lexu organizační procesní opatření. Vaše verze se tomu podobá nejvíc :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5procesní rozhodnutí
jankaisler
4soudní rozhodnutí ohledně vedení soudního jednání
Ivan Šimerka
1usnesení o zahájení soudního procesu
Zdenek Mrazek


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
soudní rozhodnutí ohledně vedení soudního jednání


Explanation:
podle slovníku rovněž:
- určení přípravného soudního jednání
- stanovení procesního charakteru

SKORO ŽÁDNÝ KONTEXT!


    https://www.multitran.com/m.exe?a=3&sc=48&s=prozessleitende+verf%C3%BCgung&l1=3&l2=2
Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 104
Notes to answerer
Asker: No právě, kontext prostě nebyl. Nakonec jsem se řídila Eur-Lexem... viz dole


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
procesní rozhodnutí


Explanation:
procesní rozhodnutí upravující/stanovící postup

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 762
Grading comment
Děkuji Vám! Nakonec jsem našla na Eur-Lexu organizační procesní opatření. Vaše verze se tomu podobá nejvíc :-)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
usnesení o zahájení soudního procesu


Explanation:
ddd

--------------------------------------------------
Note added at 3 dnů 8 h (2020-02-11 15:22:20 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo spíš ještě: usnesení zahajující soudní proces.

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 11




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search