Umluftmotor

Czech translation: motor cirkulačního ventilátoru

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Umluftmotor
Czech translation:motor cirkulačního ventilátoru
Entered by: Edita Pacovska

12:49 Aug 31, 2014
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / chladicí zařízení
German term or phrase: Umluftmotor
5.1.2 Umluftgeschwindigkeit
Intensivkühlungen haben in den meisten Fällen 2-stufige Umluftmotore.
Edita Pacovska
Czech Republic
motor cirkulačního ventilátoru
Explanation:
umožňuje nucenou cirkulaci vzduchu

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2014-08-31 14:44:04 GMT)
--------------------------------------------------

cirkulační ventilátory:

http://www.ventilatory-sro.cz/?page=ventilatory-vnch

případně ve vztahu k chlazení:
http://www.tzb-info.cz/3897-inspekce-klimatizacnich-zarizeni...

Ve vnitřní jednotce je osazen výměník (výparník) a cirkulační ventilátor, ve venkovní jednotce kompresor a výměník (kondenzátor) a ventilátor.
Selected response from:

Pavel Roháč
Czech Republic
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5motor ventilátoru
Ivan Šimerka
3motor cirkulačního ventilátoru
Pavel Roháč


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
motor ventilátoru


Explanation:
*
motor chladicího ventilátoru

--------------------------------------------------
Note added at 56 min (2014-08-31 13:45:58 GMT)
--------------------------------------------------

POZOR - vzduch tam necirkuluje!

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 709

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
motor cirkulačního ventilátoru


Explanation:
umožňuje nucenou cirkulaci vzduchu

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2014-08-31 14:44:04 GMT)
--------------------------------------------------

cirkulační ventilátory:

http://www.ventilatory-sro.cz/?page=ventilatory-vnch

případně ve vztahu k chlazení:
http://www.tzb-info.cz/3897-inspekce-klimatizacnich-zarizeni...

Ve vnitřní jednotce je osazen výměník (výparník) a cirkulační ventilátor, ve venkovní jednotce kompresor a výměník (kondenzátor) a ventilátor.


Pavel Roháč
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 1459
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search