Betätigungsweg

Czech translation: dráha činnosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Betätigungsweg
Czech translation:dráha činnosti
Entered by: Ivan Šimerka

10:58 Nov 23, 2014
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Kolejová vozidla
German term or phrase: Betätigungsweg
Jen toto heslo s hodnotou 137°
Ivan Šimerka
Czech Republic
dráha činnosti
Explanation:
dráha, po/na níž probíhá/se uskutečňuje určitá činnost/aktivita/proces

jazykově obdoba: Betätigungsfeld - obvlast činnosti
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2ovládací dráha
Pavel Roháč
3dráha činnosti
jankaisler


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dráha činnosti


Explanation:
dráha, po/na níž probíhá/se uskutečňuje určitá činnost/aktivita/proces

jazykově obdoba: Betätigungsfeld - obvlast činnosti

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 1433
Grading comment
Díky!

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
ovládací dráha


Explanation:
to by snad dávalo smysl

--------------------------------------------------
Note added at 44 min (2014-11-23 11:43:32 GMT)
--------------------------------------------------

ovládací dráha se obecně používá jak u ventilů (zde se udává ve stupních °), např.: http://www.oventrop.com/CZ/products/hba/1101_18_CZ_10.pdf
"pro otevření je páčku nutno stlačit, krátká ovládací dráha (90 °)"
tak
u různých ovladačů, spínačů a senzorů, kde se uvádí většinou v mm

Pavel Roháč
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 1699
Notes to answerer
Asker: Díky! to by také šlo

Asker: Díky moc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslava Křižková: já bych použila toto, příp. ještě "aktivační dráha"
1 hr
  -> Díky, Jarko :-)

agree  Karel Tatransky
23 hrs
  -> Díky, Karle :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search