Flüsterpaket

Czech translation: komplet pro tiché řešení

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flüsterpaket
Czech translation:komplet pro tiché řešení
Entered by: Edita Pacovska

02:29 Jan 9, 2020
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Flüsterpaket
Bohužel zcela bez kontextu, pouze heslo v tabulce.
Předchozí řádek: Längsseiten und Boden des Kippbehälters sowie Unterseite des Deckels aus Edelstahl
Následující řádek: Förderschnecke

Předem děkuji za Vaši pomoc!
Edita Pacovska
Czech Republic
komplet pro tiché řešení
Explanation:
ddd

--------------------------------------------------
Note added at 15 h (2020-01-09 18:27:31 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo: pomůcky pro/zajišťující tiché řešení.

--------------------------------------------------
Note added at 16 h (2020-01-09 18:41:42 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo: pomůcky zajišťující tichý chod/provoz.

--------------------------------------------------
Note added at 3 dnů 16 h (2020-01-12 18:46:42 GMT)
--------------------------------------------------

Viz také: Flüsterasphalt: tichý asfalt (vrchní vrstva krytu vozovky zhotovená z velmi jemné asfaltové směsi umožňující jízdu vozidel s minimem hluku).
Selected response from:

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3hluk snižující paket
Edgar Baradlai
1komplet pro tiché řešení
Zdenek Mrazek


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hluk snižující paket


Explanation:
Ich vermute, dass es sich hier um eine Förder- oder Beschickungsanlage handelt.
Um einen geräuscharmen Betrieb zu gewährleisten, werden bei den geräuschbildenden Teilen schalldämmende Elemente, Schallabsorber verwendet. Diese Elemente können z.B. als Pakete oder Sätze dargestellt werden.



Edgar Baradlai
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 370
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


15 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
komplet pro tiché řešení


Explanation:
ddd

--------------------------------------------------
Note added at 15 h (2020-01-09 18:27:31 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo: pomůcky pro/zajišťující tiché řešení.

--------------------------------------------------
Note added at 16 h (2020-01-09 18:41:42 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo: pomůcky zajišťující tichý chod/provoz.

--------------------------------------------------
Note added at 3 dnů 16 h (2020-01-12 18:46:42 GMT)
--------------------------------------------------

Viz také: Flüsterasphalt: tichý asfalt (vrchní vrstva krytu vozovky zhotovená z velmi jemné asfaltové směsi umožňující jízdu vozidel s minimem hluku).

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 92
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search