Fasermatte

Czech translation: ochranná rohož

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fasermatte
Czech translation:ochranná rohož
Entered by: Edita Pacovska

01:22 Jun 12, 2020
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / katalyzátory
German term or phrase: Fasermatte
Die Automatisierungsanlage dient zur automatisierten Montage von Fa-sermatten auf Substrate (Monolithe) für DOC– und SCR–Katalysatoren inkl. Scannen der Monolithe und Drucken von Labels.

Jedná se prosím o "vložku"? Cituji:
"Monolit, který velmi citlivě reaguje na mechanické namáhání, je upevněn v plechovém tělese. Mezi plechovým obalem a vlastním tělesem se nachází elastická kovová vložka z vysoce legovaných ocelových drátů (průměr drátu je cca 0,25 mm). Tato vložka musí být tak elastická, aby se zachytily a utlumily všechny vlivy nepříznivě působící na křehký monolit katalyzátoru." - zde https://publi.cz/books/160/16.html

Děkuji!
Edita Pacovska
Czech Republic
ochranná rohož
Explanation:
viz odkaz

--------------------------------------------------
Note added at 11 h (2020-06-12 12:23:08 GMT)
--------------------------------------------------

Tím monolitem je zde myšleno jádro (keramická kazeta) katalyzátoru, které je ovinuté ochrannou rohoží. Cituji z odkazu: "Zajišťuje tepelnou izolaci, chrání před mechanickými otřesy a vibracemi vozidla".
Selected response from:

Pavel Roháč
Czech Republic
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ochranná rohož
Pavel Roháč
3vláknité rouno
Zdenek Mrazek


Discussion entries: 2





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vláknité rouno


Explanation:
V tomto případě bych to možná zkusil přeložit takto.

--------------------------------------------------
Note added at 10 h (2020-06-12 11:58:13 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo: vláknové rouno.

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 119
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ochranná rohož


Explanation:
viz odkaz

--------------------------------------------------
Note added at 11 h (2020-06-12 12:23:08 GMT)
--------------------------------------------------

Tím monolitem je zde myšleno jádro (keramická kazeta) katalyzátoru, které je ovinuté ochrannou rohoží. Cituji z odkazu: "Zajišťuje tepelnou izolaci, chrání před mechanickými otřesy a vibracemi vozidla".


    https://www.otomatic.cz/konstrukce-a-pracovni-princip-dpf/
Pavel Roháč
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 1679
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
Notes to answerer
Asker: Děkuji!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search