Freigabe

Czech translation: signál "provoz povolen/umožněn"/ uvolnění provozu

12:11 Aug 17, 2020
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / pily
German term or phrase: Freigabe
Ist die Freigabe vorhanden, darf der automatischen Beschickung Holz zugeführt werden.
Ein Reflextaster (Holz auf Querkette) erkennt das ankommende Schnittgut und die Freigabe wird weggenommen.

Jedná se o omítací pilu. Je Freigabe "uvolnění"?´Proč je ale při rozpoznání přicházejícího řeziva odebráno? Díky
bondy
Czech Republic
Czech translation:signál "provoz povolen/umožněn"/ uvolnění provozu
Explanation:
jestliže je signál "provoz povolen" k dispozici, smí ..

druhá věta: signál "provoz povolen" je zrušen (potom probíhá řezání a
nemůže být automaticky k pile přiváděno další řezivo)
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2signál "provoz povolen/umožněn"/ uvolnění provozu
jankaisler
4odblokování
Zdenek Mrazek


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odblokování


Explanation:
Když je odblokováno,... Té druhé větě v dotazu žel nerozumím. :-(

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 119
Notes to answerer
Asker: Díky


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
signál "provoz povolen/umožněn"/ uvolnění provozu


Explanation:
jestliže je signál "provoz povolen" k dispozici, smí ..

druhá věta: signál "provoz povolen" je zrušen (potom probíhá řezání a
nemůže být automaticky k pile přiváděno další řezivo)

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 1433
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Díky


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Surmař
8 hrs
  -> Dík Michale!

agree  Helena Mirovská
23 hrs
  -> Dík Heleno!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search