Zuweisung

Czech translation: předání

07:47 Sep 3, 2018
German to Czech translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Entlassungsbericht
German term or phrase: Zuweisung
Die initiale Zuweisung der Patientin erfolgte durch den Rettungsdienst.
Jana Vladarova
Czech translation:předání
Explanation:
Může být buď "přijetí/převzetí", jak navrhuje kolegyně, nebo "předání", pokud se na stejnou situaci podíváte ze strany záchranné služby. Ve zprávách se užívá oboje. Zde by v české zprávě stálo např. "Pacient byl záchrannou službou předán kardiovaskulárnímu oddělení XXX nemocnice".
Selected response from:

Dagmar Heeg
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1předání
Dagmar Heeg
3přiřazení
Edgar Baradlai
3přijetí / převzetí pacienta od záchranné služby
Eva Machovcova


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
přijetí / převzetí pacienta od záchranné služby


Explanation:
přijetí / převzetí pacienta od záchranné služby

--------------------------------------------------
Note added at 13 min (2018-09-03 08:00:32 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.komorazachranaru.cz/aktualita/kam-s-nim-aneb-je-...

Eva Machovcova
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 16

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
předání


Explanation:
Může být buď "přijetí/převzetí", jak navrhuje kolegyně, nebo "předání", pokud se na stejnou situaci podíváte ze strany záchranné služby. Ve zprávách se užívá oboje. Zde by v české zprávě stálo např. "Pacient byl záchrannou službou předán kardiovaskulárnímu oddělení XXX nemocnice".

Dagmar Heeg
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edita Pacovska
2 days 12 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
přiřazení


Explanation:
... počáteční přiřazení pacientky
Patientenzuweisung => přiřazení pacienta/pacientky
Ein Patient wird in ein ganz bestimmtes Krankenhaus eingewiesen und der Arzt, der diese Patientenzuweisung vorgenommen hat, bekommt dafür eine Art Provision von der Klinik.

Edgar Baradlai
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search