Springer

Czech translation: Sanitář pro operační oddělení

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Springer
Czech translation:Sanitář pro operační oddělení
Entered by: Dagmar Heeg

07:59 Feb 1, 2019
German to Czech translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Zpráva z operace
German term or phrase: Springer
Operateur
Assistent
Intrumenteur
Springer

Díky
Jana Vladarova
Sanitář
Explanation:
"Springer" je osoba, která se pohybuje mezi sterilním prostředím operační zóny a filtrem a vykonává různé podpůrné činnosti, které spadají do kompetence pomocného zdravotnického personálu:
sog. Springer ist eine bereitstehende OP-Pflegekraft, deren Aufgabe es ist, den steril bekleideten Personen zu assistieren
např. zde
https://de.wikipedia.org/wiki/Operationssaal

V češtině mu odpovídá pojem "sanitář", konkrétně "sanitář pro operační oddělení", ale v případě pooperační zprávy bych klidně nechala jen "sanitář".
Selected response from:

Dagmar Heeg
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Sanitář
Dagmar Heeg
4pomocník
Zdenek Mrazek
2záskokář
Ivan Šimerka


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pomocník


Explanation:
-:)

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
záskokář


Explanation:
*

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 56

2 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Sanitář


Explanation:
"Springer" je osoba, která se pohybuje mezi sterilním prostředím operační zóny a filtrem a vykonává různé podpůrné činnosti, které spadají do kompetence pomocného zdravotnického personálu:
sog. Springer ist eine bereitstehende OP-Pflegekraft, deren Aufgabe es ist, den steril bekleideten Personen zu assistieren
např. zde
https://de.wikipedia.org/wiki/Operationssaal

V češtině mu odpovídá pojem "sanitář", konkrétně "sanitář pro operační oddělení", ale v případě pooperační zprávy bych klidně nechala jen "sanitář".


    https://prace.kurzy.cz/urad-prace/nabidka-prace/sanitari-sanitar-pro-operacni-oddeleni-jablonec-nad-nisou-3967c7545.html
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Sanit%C3%A1%C5%99
Dagmar Heeg
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search