Mehrbelegungen

Czech translation: Zvýšené hromadění radioaktivní látky

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Mehrbelegungen
Czech translation:Zvýšené hromadění radioaktivní látky
Entered by: Eva Tichá

10:36 Apr 1, 2019
German to Czech translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: Mehrbelegungen
(...) in der Frühphase keine pathologischen Mehrbelegungen im Bereich der BWS und LWS.
Eva Tichá
Germany
Zvýšené hromadění radioaktivní látky
Explanation:
Prosím dodejte kontext!
Jedná-li se o lékařskou zprávu ze scintiografie, pak se bude jednat o zvýšené hromadění radioaktivní látky ve vyšetřované tkáni. Ale s takto malým kontextem těžko tvrdit s jistotou.
Selected response from:

Dagmar Heeg
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zvýšená hromadění látky
Ivan Šimerka
3 +1Zvýšené hromadění radioaktivní látky
Dagmar Heeg


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Zvýšené hromadění radioaktivní látky


Explanation:
Prosím dodejte kontext!
Jedná-li se o lékařskou zprávu ze scintiografie, pak se bude jednat o zvýšené hromadění radioaktivní látky ve vyšetřované tkáni. Ale s takto malým kontextem těžko tvrdit s jistotou.

Dagmar Heeg
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edita Pacovska
3 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zvýšená hromadění látky


Explanation:
množné číslo
hromadění v kostech
jedná se o chtěný proces v případě lékařských vyšetřovacích metod
a o nechtěný proces v důsledku nemocí
viz https://befunddolmetscher.de/szintigrafie/knochen/8471/Mehrb...

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 56




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search