Bergungskosten-Vorsorge

Czech translation: (preventivní) pojištění nákladů na záchranu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bergungskosten-Vorsorge
Czech translation:(preventivní) pojištění nákladů na záchranu
Entered by: jankaisler

13:58 Apr 10, 2017
German to Czech translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / Bergrettung
German term or phrase: Bergungskosten-Vorsorge
Bergungskosten-Vorsorge

Wir bieten über unsere Partnerin, die Generali-Versicherung, eine einfache und unkomplizierte Bergungskosten-Vorsorge an. Im Falle eines Notfalls übernimmt dann die Bergungskosten-Vorsorge anfallende Kosten.

Nevím, jak přeložit "Vorsorge", je něco ustáleného?

Díky moc!
Ales Horak
Czech Republic
(preventivní) pojištění nákladů na záchranu
Explanation:
termín z pojišťovnictví

(preventivní) pojištění (úhrady) nákladů na záchranu (vyproštění záchranou službou v terénu, helitransport ap.)

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2017-04-10 15:54:42 GMT)
--------------------------------------------------

"1. Náklady na záchranné akce až do výše 25 000 € na osobu a pojistnou událost
Pod náklady na záchranu se rozumí náklady v místě sídla záchranných organizací (u událostí, které se stanou poblíž hranice, také náklady záchranných organizací sousední země), které vzniknou, pokud pojištěnec utrpěl úraz nebo se dostal do nouzové situace v horách či na vodě a musí být zraněný nebo nezraněný zachráněn (totéž platí i pro případ úmrtí). Náklady na záchranu jsou prokázané náklady na hledání pojištěnce a na jeho přepravu až k nejbližší sjízdné silnici nebo do nemocnice, která je nejblíže místu úrazu."

http://www.pojisteni-alpenverein.cz/pojistne-podminky/co-zah...
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
děkuji oběma
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1(preventivní) pojištění nákladů na záchranu
jankaisler
3zabezpečovací pojištění
Zdeněk Hartmann


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(preventivní) pojištění nákladů na záchranu


Explanation:
termín z pojišťovnictví

(preventivní) pojištění (úhrady) nákladů na záchranu (vyproštění záchranou službou v terénu, helitransport ap.)

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2017-04-10 15:54:42 GMT)
--------------------------------------------------

"1. Náklady na záchranné akce až do výše 25 000 € na osobu a pojistnou událost
Pod náklady na záchranu se rozumí náklady v místě sídla záchranných organizací (u událostí, které se stanou poblíž hranice, také náklady záchranných organizací sousední země), které vzniknou, pokud pojištěnec utrpěl úraz nebo se dostal do nouzové situace v horách či na vodě a musí být zraněný nebo nezraněný zachráněn (totéž platí i pro případ úmrtí). Náklady na záchranu jsou prokázané náklady na hledání pojištěnce a na jeho přepravu až k nejbližší sjízdné silnici nebo do nemocnice, která je nejblíže místu úrazu."

http://www.pojisteni-alpenverein.cz/pojistne-podminky/co-zah...

jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 44
Grading comment
děkuji oběma

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edita Pacovska
3 hrs
  -> Dík Edito!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zabezpečovací pojištění


Explanation:
http://www.cap.cz/en/homepage/120-de-cz/4149-item-1778
Tipl bych, že "Vorsorge" je zkratka "Vorsorgeversicherung".

Ale je to jen tip.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2017-04-10 15:58:40 GMT)
--------------------------------------------------

Možná prostě jen používáají Vorsorge jako synonymum k pojištění...

Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search