Senkbremshalteventil

Czech translation: ventil brzdy spouštění

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Senkbremshalteventil
Czech translation:ventil brzdy spouštění
Entered by: Ales Horak

00:31 Nov 18, 2012
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mining & Minerals / Gems / těžní zařízení
German term or phrase: Senkbremshalteventil
Senkbremshalteventill - Link Tilt

Bohužel pouze heslo bez kontextu. Předem moc děkuji!
Edita Pacovska
Czech Republic
ventil brzdy spouštění
Explanation:
Nedávno jsem to sám překládal, lze zvolit i popisnější variantu ventil k udržení zátěže brzdy spouštění

http://cat.hansa-flex.com/cs/product/906523

Popis

funkce udržení zátěže až do 210 bar (s nastavením na 280 bar, spínací tlak 0 bar)
spouštění podle zátěže k regulaci záporné (táhnoucí) zátěže
náporový tlak na přípoji 2 může omezovat funkčnost ventilu
zavírací tlak > = 85 % otevíracího tlaku
Pozor! funkce odpouštění zašroubováním vřetena
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
Velice děkuji za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4přídržný ventil brzdění/brzdy spouštění (břemene)
Ivan Šimerka
4ventil brzdy spouštění
Ales Horak


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ventil brzdy spouštění


Explanation:
Nedávno jsem to sám překládal, lze zvolit i popisnější variantu ventil k udržení zátěže brzdy spouštění

http://cat.hansa-flex.com/cs/product/906523

Popis

funkce udržení zátěže až do 210 bar (s nastavením na 280 bar, spínací tlak 0 bar)
spouštění podle zátěže k regulaci záporné (táhnoucí) zátěže
náporový tlak na přípoji 2 může omezovat funkčnost ventilu
zavírací tlak > = 85 % otevíracího tlaku
Pozor! funkce odpouštění zašroubováním vřetena

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 232
Grading comment
Velice děkuji za Vaši pomoc!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
přídržný ventil brzdění/brzdy spouštění (břemene)


Explanation:
*

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search