Pendelvorhänge

Czech translation: dekorativní závěsy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Pendelvorhänge
Czech translation:dekorativní závěsy
Entered by: Jaroslava Křižková

14:16 Oct 31, 2013
German to Czech translations [PRO]
Other / Rollos, Jalousien
German term or phrase: Pendelvorhänge
Dobrý den,
mohl by mi prosím někdo pomoci s tímto pojmem.

Zde je kontext:
- Stellen Sie Kinderbetten und Möbel außer Reichweite von Schnüren und Kugelketten von Rollos, Jalousien und Pendelvorhängen auf.

Jak by bylo možno ten "Pendelvorhang" přeložit?

Děkuji předem,

Martina
Martina Kölling
Germany
dekorativní závěsy
Explanation:
jde o volný překlad, protože myslím, že přesný ekvivalent pro to v Č neexistuje. Jde podle mě o takové závěsy jako v odkazu.
Selected response from:

Jaroslava Křižková
Grading comment
Díky Jarko, měj se fajn!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dveřní závěsy
Eva Kučerová
3korálkové závěsy
Dagmar Steidlova
3dekorativní závěsy
Jaroslava Křižková


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dekorativní závěsy


Explanation:
jde o volný překlad, protože myslím, že přesný ekvivalent pro to v Č neexistuje. Jde podle mě o takové závěsy jako v odkazu.


    Reference: http://www.ratanshop.eu/ratanshop-eu/eshop/31-1-ZAVESY-DO-DV...
    Reference: http://www.karavany-lovosice.cz/eshop/zaves-do-dveri-flaus
Jaroslava Křižková
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 75
Grading comment
Díky Jarko, měj se fajn!

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
korálkové závěsy


Explanation:
řekla bych

--------------------------------------------------
Note added at 12 min (2013-10-31 14:28:24 GMT)
--------------------------------------------------

myslím, že je to závěs ne z jednoho kusu materiálu, ale buď z navléknutých korálků (dřevěných, plastových, bambusových) nebo z pruhů PVC např.
Tedy volně rozhrnutelný a průchodný


Prostě na způsob: "Máte doma korálky?" :-)

Dagmar Steidlova
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 43

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dveřní závěsy


Explanation:
aspoň to tak mají označené v Kika

http://www.kika.com/cz/katalog/m/dekorace-osvetleni/textil/z...
http://www.marktguru.at/Angebot/Kika---Pendelvorhänge:129980...

Eva Kučerová
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search