vorgesteuerte Sprinkleranlagen

Czech translation: sprinklerová zařízení s předstihovým řízením

23:24 Dec 29, 2016
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Safety / požární ochrana
German term or phrase: vorgesteuerte Sprinkleranlagen
Položka v seznamu hasicích zařízení, která může řídit a monitorovat hasicí centrála. Díky
bondy
Czech Republic
Czech translation:sprinklerová zařízení s předstihovým řízením
Explanation:
sprinklerová soustava s předstihovým řízením (nebo mn. č. - viz váš dotaz)

viz např. zde:
http://www.po-projekt.cz/index.php?option=com_content&view=a...

Druhy sprinklerových soustav:

• mokrá soustava - potrubní soustava, která je za mokrou ventilovou stanicí (ve směru proudění vody), trvale naplněna vodou pod tlakem. Navrhuje se v prostorách se zabezpečenou teplotou okolí od +4°C do +95°C.
• suchá soustava – potrubní soustava, která je za suchou ventilovou stanicí (ve směru proudění vody), trvale naplněna tlakovým vzduchem nebo inertním plynem. Po aktivaci sprinklerové hlavice dojde k poklesu tlaku vzduchu (nebo plynu) v potrubí a do systému začne proudit voda. Navrhuje se pouze tam, kde hrozí poškození mokré soustavy mrazem, nebo kde je provozní teplota vyšší jako 70°C.
• smíšená soustava – soustava, která má instalovaný smíšenou ventilovou stanici nebo kombinaci mokré a suché ventilové stanice. V zimních měsících je soustava provozovaná jako suchá, v ostatních měsících jako mokrá.
• soustava s předstihovým řízením – suchá soustava, která pro otevření ventilové stanice a přívod vody do soustavy využívá také samočinné detekční zařízené (např. systém elektrické požární signalizace).
Selected response from:

alpia
Czech Republic
Grading comment
Díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sprchovací zařízení ovládaná servem
Ivan Šimerka
3 +1sprinklerová zařízení s předstihovým řízením
alpia


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sprinklerová zařízení s předstihovým řízením


Explanation:
sprinklerová soustava s předstihovým řízením (nebo mn. č. - viz váš dotaz)

viz např. zde:
http://www.po-projekt.cz/index.php?option=com_content&view=a...

Druhy sprinklerových soustav:

• mokrá soustava - potrubní soustava, která je za mokrou ventilovou stanicí (ve směru proudění vody), trvale naplněna vodou pod tlakem. Navrhuje se v prostorách se zabezpečenou teplotou okolí od +4°C do +95°C.
• suchá soustava – potrubní soustava, která je za suchou ventilovou stanicí (ve směru proudění vody), trvale naplněna tlakovým vzduchem nebo inertním plynem. Po aktivaci sprinklerové hlavice dojde k poklesu tlaku vzduchu (nebo plynu) v potrubí a do systému začne proudit voda. Navrhuje se pouze tam, kde hrozí poškození mokré soustavy mrazem, nebo kde je provozní teplota vyšší jako 70°C.
• smíšená soustava – soustava, která má instalovaný smíšenou ventilovou stanici nebo kombinaci mokré a suché ventilové stanice. V zimních měsících je soustava provozovaná jako suchá, v ostatních měsících jako mokrá.
• soustava s předstihovým řízením – suchá soustava, která pro otevření ventilové stanice a přívod vody do soustavy využívá také samočinné detekční zařízené (např. systém elektrické požární signalizace).

alpia
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Díky
Notes to answerer
Asker: Díky


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Roháč
9 hrs
  -> děkuji!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprchovací zařízení ovládaná servem


Explanation:
vorgesteuert = pilot operated (angl.)

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Díky





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search