Flottenkarte

Czech translation: fleetová karta

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flottenkarte
Czech translation:fleetová karta
Entered by: Edita Pacovska

00:30 Aug 4, 2019
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Flottenkarte
Tank-/Flottenkarte

Jedná se o karty pro čerpání pohonných hmot. Předem děkuji za pomoc!
Edita Pacovska
Czech Republic
fleetová karta
Explanation:
nekamenujte mě, opravdu se to používá :-)
Selected response from:

Jaromír Rux
Czech Republic
Grading comment
Perfektní, moc děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fleetová karta
Jaromír Rux
4Palivová karta
Dagmar Heeg
3tankovací karta flotily
jankaisler


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tankovací karta flotily


Explanation:
tankovací karta vozidla náležícího do flotily vozidel firmy

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 130
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Palivová karta


Explanation:
Užívá se buď termín "tankovací karta", kterou navrhuje kolega Kaiser (na Googlu pro toto spojení 12.500 dokladů), ještě běžnější je však pojem "palivová karta" (37.600 dokladů). Je to karta určená pro celý vozový park konkrétní firmy, ale podle mě to není třeba uvádět, termíny "Tankkarte" i "Flottenkarte" bych tedy překládala stejně. Je-li třeba rozlišit, užila bych spíš pojmenování "vozový park". Zdá se mi totiž, že "flotilou" se v češtině označují spíše lodě.


    https://www.google.de/search?ei=WHJGXbWANqrAlAbjl5yIDg&q=%22palivov%C3%A1+karta%22&oq=%22palivov%C3%A1+karta%22&gs_l=psy-ab.3..0i30l10.5564.
Dagmar Heeg
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fleetová karta


Explanation:
nekamenujte mě, opravdu se to používá :-)


    https://www.dnoviny.cz/silnicni-doprava/fleetova-karta-usnadnuje-kontrolu-chovani-ridicu
Jaromír Rux
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 65
Grading comment
Perfektní, moc děkuji!
Notes to answerer
Asker: Děkuji a věřím! :-)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search