Klimahülle

Danish translation: klimaskærm

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Klimahülle
Danish translation:klimaskærm
Entered by: Susanne Rosenberg

16:04 Oct 15, 2004
German to Danish translations [PRO]
Architecture
German term or phrase: Klimahülle
Die architektonische Planung aller innerhalb der Klimahülle liegenden Elemente wird durch XXX durchgeführt. Die gesamte Koordination der Planung und der Ausführung inklusive der rechtlichen Abstimmung aller Normen und Richtlinien wird von XXX ausgeführt.

Ved en af jer hvordan denne "Klimahülle" kan oversættes til dansk????
Carmela Prestia
United States
klimaskærm
Explanation:
- kunne det være, men jeg kan ikke se af beskrivelsen, om det er præcist det, jeg tænker på, f.eks. en udestue/havestue, bygget uden på et eksisterende hus. Den læer og nedsætter energiforbruget i den oprindelige bygning.
Selected response from:

NetLynx
Grading comment
tak, det er det nøjagtige ord :-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5klimakammer / miljøkammer
lone (X)
4klimaskærm
NetLynx


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Klimahülle
klimaskærm


Explanation:
- kunne det være, men jeg kan ikke se af beskrivelsen, om det er præcist det, jeg tænker på, f.eks. en udestue/havestue, bygget uden på et eksisterende hus. Den læer og nedsætter energiforbruget i den oprindelige bygning.

NetLynx
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
tak, det er det nøjagtige ord :-))

1 day 45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
klimakammer / miljøkammer


Explanation:
x


    Reference: http://www.teknologisk.dk/byggeri/342?print=yes
lone (X)
Canada
Native speaker of: Danish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search