Türanschlag wechselbar

Danish translation: vendbar dør (ved køleskabe)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Türanschlag wechselbar
Danish translation:vendbar dør (ved køleskabe)
Entered by: Susanne Rosenberg

10:49 Mar 23, 2005
German to Danish translations [PRO]
Marketing - Cooking / Culinary
German term or phrase: Türanschlag wechselbar
på liste
Randi Stenstrop
vendbar dør
Explanation:
bruges tilsyneladende ofte i forb. med køleskabe, hvis det stadig er det, du har gang i...
Selected response from:

Susanne Rosenberg
Germany
Grading comment
Ja, det er stadig det, jeg har gang i. Jeg fik nogle brochurer med køkkenudstyr, men vidste ikke, at der var køleskabe imellem (som det fremgår, ved jeg ikke ret meget om dem). Tusind tak for hjælpen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Dørhængsling (kan ændres)
Per Ehlers
4vendbar dør
Susanne Rosenberg


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Türanschlag wechselbar
Dørhængsling (kan ændres)


Explanation:
Man kan også overveje noget med venstrehængt/højrehængt dør, evt. Valgfri dørhængsling afhængig af konteksten.


    Reference: http://butik.el-stroem.dk
Per Ehlers
Denmark

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanne Rosenberg
42 mins

neutral  NetLynx: Jeg ville vælge blandingen 'valgfri venstrehængt/højrehængt dør'.
10 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Türanschlag wechselbar
vendbar dør


Explanation:
bruges tilsyneladende ofte i forb. med køleskabe, hvis det stadig er det, du har gang i...



    Reference: http://www.thrane-service.dk/pdf%20sider/lagerkoeleskabe.pdf
    Reference: http://www.el-tjelle.dk/tilbud/?mark=BK
Susanne Rosenberg
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 31
Grading comment
Ja, det er stadig det, jeg har gang i. Jeg fik nogle brochurer med køkkenudstyr, men vidste ikke, at der var køleskabe imellem (som det fremgår, ved jeg ikke ret meget om dem). Tusind tak for hjælpen!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search