Folgeeinkommen

Danish translation: følgeindtægt; løbende indtægt

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Folgeeinkommen
Danish translation:følgeindtægt; løbende indtægt
Entered by: Randi Stenstrop

14:13 Nov 5, 2008
German to Danish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Folgeeinkommen
So kann man auf einfachste Weise in kürzester Zeit ein Sofort- und Folgeeinkommen aufbauen.

(- nemlig ved hjælp at det omhandlede forretningskoncept)
Randi Stenstrop
følgeindtægt; løbende indtægt
Explanation:
- første forslag eksisterer; det sidste er sprogligt lidt ved siden af, men måske det, der menes (?).
Selected response from:

NetLynx
Grading comment
Jeg har googlet på følgeindtægt, og det er faktisk det, jeg har brug for. Mange tak!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Forventet indtægt
Dr. Birgitte Eggeling
3følgeindtægt; løbende indtægt
NetLynx


  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
følgeindtægt; løbende indtægt


Explanation:
- første forslag eksisterer; det sidste er sprogligt lidt ved siden af, men måske det, der menes (?).


NetLynx
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Jeg har googlet på følgeindtægt, og det er faktisk det, jeg har brug for. Mange tak!

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Forventet indtægt


Explanation:
Unter Folgeeinkommen verstehen wir "das zu erwartende Einkommen".
"Finance" er ikke min stærke side, men jeg laver da mit firmas opgørelser :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag1 Stunde (2008-11-06 15:21:31 GMT)
--------------------------------------------------

eller "forventet indkomst" :-)

Dr. Birgitte Eggeling
Germany
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in GermanGerman




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search