Vertragsausführung

Danish translation: kontraktudførelse

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vertragsausführung
Danish translation:kontraktudførelse
Entered by: Lotte Olsen

13:37 Mar 27, 2010
German to Danish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / AGB
German term or phrase: Vertragsausführung
Ein Vertrag kommt erst mit schriftlicher Auftragsbestätigung von XX oder mit Beginn der Vertragsausführung durch XX zustande.

Er det simpelthen ikrafttræden?
Lotte Olsen
Denmark
kontraktudførelse
Explanation:
Kontrakten er kun indgået efter skriftlig ordrebekræftelse fra XX eller påbegyndelse af ***kontraktudførelse*** fra XXs side.

kilder:

Thomas Stoffer - Faglig profil - 18. okt 2006 ... Projektgennemførelse: Omfatter alle ydelser fra ***kontraktudførelse***, licitation, byggeledelse og byggestyring til endelig aflevering af ...
thomas-stoffer.com/?Faglig_profil

[DOC] Fejl - : Microsoft Word
De angivne enhedspriser er ved såvel tildelingsbedømmelse som ved eventuel ***kontraktudførelse*** gældende frem for den udregnede tilbudssum. ...
www.socialaftaler.dk/data_udbud/688202/Betingelser-vejbrønd...

Priebe Rådgivende Ingeniørfirma: : Fuglsang - Tilbudsbehandling og ***kontraktudførelse***. Projektstyring, koordinering og tilsyn i forhold til procesanlæggene. Med baggrund i konceptet for totalentreprise ...
www.ing-priebe.dk/index.php?id=13 -

Priebe Rådgivende Ingeniørfirma: : Vesterled Teglværk - ... udførelse af udbudsmaterialer for ovn, maskinanlæg og bygninger, tilbudsbehandling, ***kontraktudførelse***, projektstyring, koordinering og tilsyn. ...
www.ing-priebe.dk/index.php?id=14 -
Selected response from:

andres-larsen
Venezuela
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2ordreudførelse
NetLynx
1kontraktudførelse
andres-larsen


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
kontraktudførelse


Explanation:
Kontrakten er kun indgået efter skriftlig ordrebekræftelse fra XX eller påbegyndelse af ***kontraktudførelse*** fra XXs side.

kilder:

Thomas Stoffer - Faglig profil - 18. okt 2006 ... Projektgennemførelse: Omfatter alle ydelser fra ***kontraktudførelse***, licitation, byggeledelse og byggestyring til endelig aflevering af ...
thomas-stoffer.com/?Faglig_profil

[DOC] Fejl - : Microsoft Word
De angivne enhedspriser er ved såvel tildelingsbedømmelse som ved eventuel ***kontraktudførelse*** gældende frem for den udregnede tilbudssum. ...
www.socialaftaler.dk/data_udbud/688202/Betingelser-vejbrønd...

Priebe Rådgivende Ingeniørfirma: : Fuglsang - Tilbudsbehandling og ***kontraktudførelse***. Projektstyring, koordinering og tilsyn i forhold til procesanlæggene. Med baggrund i konceptet for totalentreprise ...
www.ing-priebe.dk/index.php?id=13 -

Priebe Rådgivende Ingeniørfirma: : Vesterled Teglværk - ... udførelse af udbudsmaterialer for ovn, maskinanlæg og bygninger, tilbudsbehandling, ***kontraktudførelse***, projektstyring, koordinering og tilsyn. ...
www.ing-priebe.dk/index.php?id=14 -

andres-larsen
Venezuela
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 5

4 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ordreudførelse


Explanation:
- giver mange hits inden for bankverdenen og inden for handel med værdipapirer og - vigtigst - enkelte hits inden for produktion og EDB.

NetLynx
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search