Leistungsabwicklung

Danish translation: opfyldelse af kontrakten

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Leistungsabwicklung
Danish translation:opfyldelse af kontrakten
Entered by: Lotte Olsen

17:40 Oct 21, 2011
German to Danish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / almindelige forretningsbetingelser
German term or phrase: Leistungsabwicklung
XX verpflichtet sich zur zuverlässigen und einfachen Leistungsabwicklung im Sinne der Ziffer 8 dieses Vertrages;

Nogen der kender termen på dansk?

Passage i almindelige forretningsbetingelser for udlejning af feriebolig.
Lotte Olsen
Denmark
opfyldelse af kontrakten
Explanation:
Mon ikke det er det, der menes?
xx er forpligtet til pålidelig og enkel opfyldelse af kontrakten iht. punkt 8 i denne kontrakt.
Selected response from:

Birthe Hansen
Denmark
Grading comment
Det gav i hvert fald mening i sammenhængen; tak
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4levering af ydelser
Randi Stenstrop
3opfyldelse af kontrakten
Birthe Hansen


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opfyldelse af kontrakten


Explanation:
Mon ikke det er det, der menes?
xx er forpligtet til pålidelig og enkel opfyldelse af kontrakten iht. punkt 8 i denne kontrakt.

Birthe Hansen
Denmark
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Det gav i hvert fald mening i sammenhængen; tak

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
levering af ydelser


Explanation:
Måske et andet ord end ydelser, afhængigt af, hvad aftalen (kontrakten) drejer sig om.

... stabil og ukompliceret levering af ydelser(ne) i henhold til aftalens punkt 8

Randi Stenstrop
Works in field
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search