punkten

Danish translation: vi har

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:punkten
Danish translation:vi har
Entered by: Randi Stenstrop

12:40 Jan 27, 2016
German to Danish translations [PRO]
Other / website
German term or phrase: punkten
Wir punkten mit über 120 Jahren Erfahrung und überzeugen mit innovativen und hochqualitativen Produkten
Randi Stenstrop
vi har
Explanation:
Der er mange muligheder for at oversætte denne sætning, én kunne være:
Vi har over 120 års erfaring og tilbyder innovative produkter af høj kvalitet.
Jeg har den erfaring, at danske tekstforfattere af den slags tekster ikke i så høj grad leger med sproget som deres tyske kolleger.
Selected response from:

Birthe Hansen
Denmark
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4At trække på/ligge i front
Ditte Bjerregaard
4score points
Per Ehlers
3vi har
Birthe Hansen


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vi har


Explanation:
Der er mange muligheder for at oversætte denne sætning, én kunne være:
Vi har over 120 års erfaring og tilbyder innovative produkter af høj kvalitet.
Jeg har den erfaring, at danske tekstforfattere af den slags tekster ikke i så høj grad leger med sproget som deres tyske kolleger.

Birthe Hansen
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 28

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
score points


Explanation:
"punkten" kommer vel fra sportens verden, og hvorfor ikke blive der med en direkte oversættelse. Man kan så overveje om det skal være point eller points. Der er selvfølgelig andre muligheder/omskrivninger for hele sætningen; men vigtigt er at budskabet gengives.

Per Ehlers
Denmark
PRO pts in category: 64

8 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
At trække på/ligge i front


Explanation:
Vi har over 120 års erfaring at trække på og tilbyder innovative produkter af høj kvalitet.

Vi ligger i front med 120 års erfaring på området og tilbyder innovative produkter af høj
(hvis man virkelig vil blive i sportens verden)

Ditte Bjerregaard
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search