überzeugen

Danish translation: tilbyder

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:überzeugen
Danish translation:tilbyder
Entered by: Randi Stenstrop

12:40 Jan 27, 2016
German to Danish translations [PRO]
Other / website
German term or phrase: überzeugen
Wir punkten mit über 120 Jahren Erfahrung und überzeugen mit innovativen und hochqualitativen Produkten
Randi Stenstrop
tilbyder
Explanation:
Der er mange muligheder for at oversætte denne sætning, én kunne være:
Vi har over 120 års erfaring og tilbyder innovative produkter af høj kvalitet.
Jeg har den erfaring, at danske tekstforfattere af den slags tekster ikke i så høj grad leger med sproget som deres tyske kolleger.
Selected response from:

Birthe Hansen
Denmark
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4overbeviser
Per Ehlers
3tilbyder
Birthe Hansen


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tilbyder


Explanation:
Der er mange muligheder for at oversætte denne sætning, én kunne være:
Vi har over 120 års erfaring og tilbyder innovative produkter af høj kvalitet.
Jeg har den erfaring, at danske tekstforfattere af den slags tekster ikke i så høj grad leger med sproget som deres tyske kolleger.

Birthe Hansen
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 28

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
overbeviser


Explanation:
Mest ordret oversættelse

Per Ehlers
Denmark
PRO pts in category: 64




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search