Hinterachsträger

Dutch translation: achterasdrager

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Hinterachsträger
Dutch translation:achterasdrager
Entered by: Koen Van Beylen

18:23 Jun 12, 2002
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automobile
German term or phrase: Hinterachsträger
BMW-catalogus
Duitsland
Koen Van Beylen
Belgium
achterasdrager
Explanation:
Zie de koppelingen
Selected response from:

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Grading comment
Ik ben nieuw op deze site, ook nieuw als vertaler. Ik wilde eens testen of het systeem echt werkte, vergeef me dit kleine ge-/misbruik. Ik had deze term al eens vertaald en had dezelfde oplossing gevonden. Ik ben nu meteen enthousiast. Hopelijk kunnen we elkaar vaak helpen.
Cuhn
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4subframe van achteras
Karel Theys
4 -1achterasdrager
Bart B. Van Bockstaele


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
achterasdrager


Explanation:
Zie de koppelingen


    Reference: http://www.citroen-jose-franssen.be/Webs_nl/jose%20franssen%...
    Reference: http://www.angelfire.com/ne/bimmersite/tekeningen.html
Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ik ben nieuw op deze site, ook nieuw als vertaler. Ik wilde eens testen of het systeem echt werkte, vergeef me dit kleine ge-/misbruik. Ik had deze term al eens vertaald en had dezelfde oplossing gevonden. Ik ben nu meteen enthousiast. Hopelijk kunnen we elkaar vaak helpen.
Cuhn

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Karel Theys: achterasdrager is een germanisme
9 mins

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
subframe van achteras


Explanation:
Niet iets als achterasdrager, zoals je zou kunnen denken, maar het geheel van de achteras, met alles erop en eraan.


    Wagenaar-Hummelick Autowoordenboek D-N
Karel Theys
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search