hotelversilbert

Dutch translation: hotelverzilverd

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:hotelversilbert
Dutch translation:hotelverzilverd
Entered by: Ellen-Marian Panissières

11:41 Nov 28, 2006
German to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Rapport over een merk
German term or phrase: hotelversilbert
"Bestecke – hotelversilbert und aus Edelstahl Rostfrei 18/10 (Cromargan®)

Hoe noemen we dit in het Nederlands?
Ellen-Marian Panissières
France
hotelverzilverd
Explanation:
Staat zo wel op hun NL website, maar wat het precies betekent weet ik niet. Misschien gewoon even vragen?

--------------------------------------------------
Note added at 2 Tage24 Min. (2006-11-30 12:05:50 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ben het helemaal met je eens, het woord bestaat zeker niet, maar in het Duits vindt je het ook alleen maar op de site van WMF, en zonder uitleg wat het precies is. En WMF gebruikt het zelf op hun Nederlandse site. Vandaar dat ik dacht dat Ellen er misschien iets aan had, in ieder geval aan de WMF-site in het Nederlands.
Selected response from:

Susanne Bittner
Grading comment
Dank je wel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2zwaarverzilverd
hirselina
2 -1hotelverzilverd
Susanne Bittner


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zwaarverzilverd


Explanation:
Ik denk dat het dat is, maar dit antwoord moet echt worden bevestigd!


B06116 - antiek zwaarverzilverd ArtDeco bestek in zeer goede staat. - Het bestek bestaat uit de volgende delen: - 6 tafelmessen - 6 tafellepels - 6 ...
antiek-kunst.marktplaats.nl/antiek-bestek/57690864-antiek-zwaarverzilverd-artdeco-bestek-24-dlg.html -

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch

1 day 15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
hotelverzilverd


Explanation:
Staat zo wel op hun NL website, maar wat het precies betekent weet ik niet. Misschien gewoon even vragen?

--------------------------------------------------
Note added at 2 Tage24 Min. (2006-11-30 12:05:50 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ben het helemaal met je eens, het woord bestaat zeker niet, maar in het Duits vindt je het ook alleen maar op de site van WMF, en zonder uitleg wat het precies is. En WMF gebruikt het zelf op hun Nederlandse site. Vandaar dat ik dacht dat Ellen er misschien iets aan had, in ieder geval aan de WMF-site in het Nederlands.


    Reference: http://www.wmf.nl/unternehmen/fakten/profil/produktgruppen.h...
Susanne Bittner
Works in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 18
Grading comment
Dank je wel!
Notes to answerer
Asker: Ik weet ook dat het woord niet bestaat en heb het dus bij mijn klant nagevraagd. Zij willen dat ik 'hotelverzilverd' laten staan, maar ik heb geen antwoord gehad op de vraag wat daar nu mee wordt bedoeld.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  hirselina: Dat woord bestaat in het Nederlands niet
23 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search