branchen- und medienübergreifendes Bonusprogramm

Dutch translation: niet aan een bepaalde branche of medium gebonden bonusprogramma

21:06 Nov 28, 2006
German to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Rapport over een merk
German term or phrase: branchen- und medienübergreifendes Bonusprogramm
"XXX ist ein branchen- und medienübergreifendes Bonusprogramm, zu dem sich erstklassige Top-Unternehmen aus allen Bereichen des täglichen Lebens zusammengeschlossen haben.

Wat wordt hiermee bedoeld?
Ellen-Marian Panissières
France
Dutch translation:niet aan een bepaalde branche of medium gebonden bonusprogramma
Explanation:
Een Nederlands klinkend woord voor ...übergreifend schiet me in nu in elk geval niet te binnen. Ik heb even "...overkoepelend" overwogen, maar vind dat toch niet echt passen.
Selected response from:

Gosse
Germany
Grading comment
Dank je wel!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1niet aan een bepaalde branche of medium gebonden bonusprogramma
Gosse
3branche- en mediaoverstijgend bonusprogramma
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
branche- en mediaoverstijgend bonusprogramma


Explanation:
Kan een letterlijke vertaling niet?
(media kan ook medium zijn, afhankelijk van de context)

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 20

38 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
niet aan een bepaalde branche of medium gebonden bonusprogramma


Explanation:
Een Nederlands klinkend woord voor ...übergreifend schiet me in nu in elk geval niet te binnen. Ik heb even "...overkoepelend" overwogen, maar vind dat toch niet echt passen.

Gosse
Germany
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 11
Grading comment
Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel F
4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search