GPK-Branche

Dutch translation: branche voor glas, keramiek en aardewerk

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:GPK-Branche
Dutch translation:branche voor glas, keramiek en aardewerk
Entered by: Ellen-Marian Panissières

08:49 Nov 29, 2006
German to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Rapport over een merk
German term or phrase: GPK-Branche
"xxx ist aus der Idee entstanden, unseren Geschäftskunden die Möglichkeit zu bieten, alle wichtigen Shops in der GPK-Branche durch ein einziges Portal zu erreichen.

Het gaat om een internetsite waar meerdere winkels gegroepeerd zijn. De oorspronkelijke fabrikant maakt kookgerei, messen, en verkoopt ook glazen enz.
Ellen-Marian Panissières
France
glas, keramiek, aardewerk
Explanation:
Glas Keramik Porzellan
Selected response from:

Susanne Bittner
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3branche/bedrijfstak voor tafelgerei
Gosse
3glas, keramiek, aardewerk
Susanne Bittner


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
glas, keramiek, aardewerk


Explanation:
Glas Keramik Porzellan

Susanne Bittner
Works in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 18

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
branche/bedrijfstak voor tafelgerei


Explanation:
Op de aangehaalde website is meer te vinden. Oorspronkelijk staat de afkorting GPK waarschijnlijk voor "Glas, Keramik, Porzellan", maar er is een Branche-organisatie met deze naam waarbij ook bestekfabrikanten zijn aangesloten en die zich richt op het propageren van tafelcultuur.


    Reference: http://www.bwb-online.de/gpk/
Gosse
Germany
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 11




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search