Der Marke WMF kommt dabei herausragende Bedeutung zu.

Dutch translation: Het merk WMF heeft daartoe veel bijgedragen.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Der Marke WMF kommt dabei herausragende Bedeutung zu.
Dutch translation:Het merk WMF heeft daartoe veel bijgedragen.
Entered by: Cor Stephan van Eijden

08:41 Nov 30, 2006
German to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Internetsite kookgerei, messen, enze.
German term or phrase: Der Marke WMF kommt dabei herausragende Bedeutung zu.
Voraussetzung für unseren Erfolg am Markt ist eine konsequente und differenzierte Markenpolitik. Der Marke XXXkommt dabei herausragende Bedeutung zu.

Ik zit te twijfelen over de betekenis hier. Bedoelt men hier dat het merk XXX een zeer goede bekendheid toekomt?
Ellen-Marian Panissières
France
Het merk WMF heeft daartoe veel bijgedragen.
Explanation:
.
Selected response from:

Cor Stephan van Eijden
Grading comment
Dank je wel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Het merk WMF heeft daartoe veel bijgedragen.
Cor Stephan van Eijden
3 +1Daarbij ligt het accent op het merk WMF.
Gosse
3het merk WMF is daarbij van vitaal belang/ speelt daarin een belangrijke rol
hirselina


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Daarbij ligt het accent op het merk WMF.


Explanation:
Of iets dergelijks. Het gaat er m.i. om, dat de positionering van het merk als zodanig op de eerste plaats komt in de marktstrategie van de betreffende onderneming.

Gosse
Germany
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanne Bittner: of nog simpeler, waarbij het merk WMF het belangrijkst is, of iets in die trant.
28 mins

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Het merk WMF heeft daartoe veel bijgedragen.


Explanation:
.

Cor Stephan van Eijden
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  avantix: Exact de juiste verwoording
51 mins
  -> Dankjewel avantix

5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
het merk WMF is daarbij van vitaal belang/ speelt daarin een belangrijke rol


Explanation:
Zo begrijp ik het

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search