Kapazität Vorlageneinzug (Blatt)

Dutch translation: capaciteit invoerlade originelen (aantal vellen)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kapazität Vorlageneinzug (Blatt)
Dutch translation:capaciteit invoerlade originelen (aantal vellen)
Entered by: Leo te Braake | dutCHem

15:25 Jul 12, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / snelheid printers
German term or phrase: Kapazität Vorlageneinzug (Blatt)
context van printers - Epson
Miet Ooms
Belgium
capaciteit papierinvoer
Explanation:
Waarschijnlijk de omvang van de papierlade.
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2capaciteit papierinvoer
Leo te Braake | dutCHem
3 +1capaciteit invoerlade originelen (aantal vellen)
Henk Peelen
3max. capaciteit papierlader (pagina's)
leo van bragt


Discussion entries: 4





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
capaciteit papierinvoer


Explanation:
Waarschijnlijk de omvang van de papierlade.

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: Capaciteit papierinvoer (in vellen), helemaal goed.
7 mins

agree  vic voskuil
2 hrs

agree  Roel Verschueren
2 hrs

disagree  Henk Peelen: Niet van nieuwe papier, maar de originelen die je wilt inlezen, kopiëren, faxen en dergelijke. Ik dacht dat vrijwel iedere printer een niet-flatbed invoertje had voor zwart-wit kopieën?
16 hrs
  -> Hier had ik wel aan gedacht, maar voor een printer vond ik dat niet zo voor de hand liggen. Of was het een scanner, WebRed?

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
max. capaciteit papierlader (pagina's)


Explanation:
Vorlageneinzug is volgens Leo "document feeder". Ik heb even op wat websites van concurrenten van Epson gekeken, en die gebruiken erg vaak "papierlader". Lijkt me wel te passen.

leo van bragt
Native speaker of: Native in DutchDutch

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
capaciteit invoerlade originelen (aantal vellen)


Explanation:
Het gaat om de vellen die je wilt inlezen, met als doel ze te kopiëren, faxen, digitaal op te slaan et cetera.


http://www.support.xerox.com/docu/Xerox120_cd/Nuvera_7_0_ugt...
Vorlageneinzug und Scanner: Technische Daten
Der Scanner besteht aus dem Duplex-Vorlageneinzug (kurz als "Vorlageneinzug" bezeichnet) und dem Vorlagenglas.

Im Vorlageneinzug werden die einzelnen Seiten mit Hilfe eines Gleichgeschwindigkeitstransports am Scanmodul vorbeigeführt und gescannt. Der Vorlageneinzug kann beide Seiten einer Vorlage gleichzeitig scannen ("Duplex"), indem die Vorlagen mit Hilfe eines zweiten Gleichgeschwindigkeitstransports am zweiten Scanmodul vorbeigeführt werden. So werden zweiseitig bedruckte Vorlagen schneller kopiert oder gescannt.

Das Vorlagenglas ermöglicht das Scannen von Vorlagen, die nicht für den Vorlageneinzug geeignet sind, z. B. empfindliche, gebundene und sehr große Vorlagen. Die Vorlage wird mit der zu kopierenden Seite nach unten auf das Vorlagenglas gelegt, und das Scanmodul fährt die Vorlage von unten ab.

Henk Peelen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
Notes to answerer
Asker:


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: Kennelijk toch de enige juiste
3 days 11 hrs
  -> Als die Vorlagen er niet voorlagen, was het anders geweest.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search