zie hele zin (urgent)

Dutch translation: zie hieronder

07:43 Jul 31, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Marketing - Cosmetics, Beauty / naildesign
German term or phrase: zie hele zin (urgent)
Ihre Kunden verdienen es, mit Produkten verschönert zu werden, die nicht nur auf Meisterschaften die vordersten Plätze belegen, sondern von den Gewinnern auch in der täglichen Studioarbeit erfolgreich eingesetzt werden.

Het gaat om een keten die schoonheidsspecialistes helpt hun beautysalon op te richten, op voorwaarde dat ze de producten van deze fabrikant verkopen. Ik snap niet wat er met deze zin wordt bedoeld. Willen ze zeggen dat de behandelingen voor alle klassen zijn weggelegd?
Ellen-Marian Panissières
France
Dutch translation:zie hieronder
Explanation:
Ik ben niet zeker, maar mij lijkt het te klinken als: "Uw klanten verdienen om behandeld te worden met schoonheidsproducten die niet alleen de eerste prijs wonnen bij wedstrijden, maar door de winnaars ook dagelijks met succes gebruikt worden in hun studio's".
Misschien heb je dus wel gelijk, misschien bedoelen ze inderdaad dat het dan wel de beste producten zijn, maar dat ze niet onbetaalbaar zijn, omdat bv schoonheidsinstituten er dagelijks hun klanten mee behandelen.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-07-31 07:55:23 GMT)
--------------------------------------------------

Even vergeten: en niet alleen hun klanten ermee behandelen, maar dat ze ze ook zelf gebruiken.
Selected response from:

reebecca (X)
Grading comment
Dank je wel!!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3...
vic voskuil
3Kampioenschappen....en met succes ingezet
papez
1zie hieronder
reebecca (X)


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
...


Explanation:
...die niet alleen op kampioenschappen de prijzen in de wacht slepen, maar ook daarbuiten door de winnaars worden gebruikt tijdens hun dagelijkse werk in de studio.

(de zin kan wel wat sterker, maar ze zullen ermee willen zeggen dat de producten zich goed houden over meerdere uren en niet extreem oncomfortabel zijn)

vic voskuil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

11 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
zie hieronder


Explanation:
Ik ben niet zeker, maar mij lijkt het te klinken als: "Uw klanten verdienen om behandeld te worden met schoonheidsproducten die niet alleen de eerste prijs wonnen bij wedstrijden, maar door de winnaars ook dagelijks met succes gebruikt worden in hun studio's".
Misschien heb je dus wel gelijk, misschien bedoelen ze inderdaad dat het dan wel de beste producten zijn, maar dat ze niet onbetaalbaar zijn, omdat bv schoonheidsinstituten er dagelijks hun klanten mee behandelen.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-07-31 07:55:23 GMT)
--------------------------------------------------

Even vergeten: en niet alleen hun klanten ermee behandelen, maar dat ze ze ook zelf gebruiken.

reebecca (X)
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dank je wel!!

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kampioenschappen....en met succes ingezet


Explanation:
het eerste deel van de zin van Vic en het tweede gedeelte van Rebecca lijkt me een uitstekende combinatie

papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search