Lösungsmittelhaltige Pflegemittel

Dutch translation: Breng verzorgingsmiddelen die oplosmiddelen bevatten (parfums, crèmes, deodoranten) niet rechtstreeks op de borstprothese aan.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Keine Lösungsmittelhaltigen Pflegemittel (Parfüms, Cremes, Deodorants) direkt auf die Brustprothese auftragen!
Dutch translation:Breng verzorgingsmiddelen die oplosmiddelen bevatten (parfums, crèmes, deodoranten) niet rechtstreeks op de borstprothese aan.
Entered by: Henk Peelen

13:49 Aug 27, 2004
German to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Cosmetics, Beauty
German term or phrase: Lösungsmittelhaltige Pflegemittel
Keine Lösungsmittelhaltigen Pflegemittel (Parfüms, Cremes, Deodorants) direkt auf die Brustprothese auftragen!

Den ganzen Satz bitte. Danke sehr!

K.N.
Klaus N.
Verzorgingsmiddelen die oplosmiddelen bevatten
Explanation:
Breng geen verzorgingsmiddelen die oplosmiddelen bevatten (parfums, crèmes, deodoranten) rechtstreeks op de borstprothese aan.


--------------------------------------------------
Note added at 2004-08-27 14:15:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Besser:
Breng verzorgingsmiddelen die oplosmiddelen bevatten (parfums, crèmes, deodoranten) niet rechtstreeks op de borstprothese aan.
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Verzorgingsmiddelen die oplosmiddelen bevatten
Henk Peelen
4oplosmiddelhoudende verzorgingsproducten
josephineyperma


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Verzorgingsmiddelen die oplosmiddelen bevatten


Explanation:
Breng geen verzorgingsmiddelen die oplosmiddelen bevatten (parfums, crèmes, deodoranten) rechtstreeks op de borstprothese aan.


--------------------------------------------------
Note added at 2004-08-27 14:15:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Besser:
Breng verzorgingsmiddelen die oplosmiddelen bevatten (parfums, crèmes, deodoranten) niet rechtstreeks op de borstprothese aan.


Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Pyritz: noem je dat niet plagiaat? >>> Het zij je vergeven.
10 mins
  -> nee, ik weet niet of-ie Nederlands verstaat, daarnaast wou hij de hele zin en wilde ik jouw 'geen oplosmiddelen bevattende' fout becommentariëren. Dat wordt een zooitje in zo'n venstertje. >>>> Wat zijn we zoet vandaag hè? Gisteren was het veel spannender

agree  Leo te Braake | dutCHem: 2e versie vooral?
22 mins
  -> Ja, zweite Version ist besser, denk ich (ich weiss nicht ob er NL versteht).

2 days 8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Lösungsmittelhaltige Pflegemittel
oplosmiddelhoudende verzorgingsproducten


Explanation:
Nooit rechtstreeks verzorgingsproducten die oplosmiddelen bevatten (parfums, cremes, deodorants) op de prothesen aanbrengen

josephineyperma
Native speaker of: Native in DutchDutch




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search