Schulungsunterlagen

Dutch translation: Cursusmateriaal

08:53 Sep 9, 2009
German to Dutch translations [Non-PRO]
Education / Pedagogy
German term or phrase: Schulungsunterlagen
Wir schicken Ihnen die Schulungsunterlagen gerne zu.
Madeleine Hofecker
Dutch translation:Cursusmateriaal
Explanation:
Evt. Trainingsmateriaal, hangt af van de soort opleiding.
Selected response from:

Robert Rietvelt
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Cursusmateriaal
Robert Rietvelt
4 +1scholingsdocumenten
Jan Willem van Dormolen
3 +1opleidingsmateriaal
Elsje Apostel
3schoolattesten
Elsje Apostel


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
scholingsdocumenten


Explanation:
of scholingsformulieren, maar ik weet niet zo goed wat dat dan zouden zijn.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen: opleidingsdocumenten. Hoewel de vrager voor de categorie "Onderwijs / pedagogie" heeft gekozen, sluit ik ook niet uit dat het een sollicitant betreft die bereid is bewijsstukken op te sturen: opleidingpapieren. Meer context is gewenst.
9 hrs
  -> Dank je wel.

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Cursusmateriaal


Explanation:
Evt. Trainingsmateriaal, hangt af van de soort opleiding.

Robert Rietvelt
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vic voskuil: trainingsmateriaal lijkt mij de meest neutrale versie
3 mins

agree  Zerlina
2 hrs

agree  Henk Peelen: opleidingsmaterialen, schoolboeken, cursusmaterialen; hangt van de feitelijke situatie af.
8 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
opleidingsmateriaal


Explanation:
houdt alle benodigde materiaal in om een opleiding te volgen (boeken, ...)

Elsje Apostel
Belgium
Native speaker of: Dutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen: opleidingsmaterialen, schoolboeken, cursusmaterialen; hangt van de feitelijke situatie af.
8 hrs
  -> idd Henk, vandaar de etc...

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
schoolattesten


Explanation:
was mijn eerste idee, weet niet waarom of wanneer ik van idee veranderde

Elsje Apostel
Belgium
Native speaker of: Dutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  vic voskuil: is niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk in Madeleines zinnetje
14 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search