unterschiedlich intenziv

Dutch translation: en kan meer of minder intensief zijn

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:unterschiedlich intenziv
Dutch translation:en kan meer of minder intensief zijn
Entered by: Adela Van Gils

12:17 Sep 23, 2004
German to Dutch translations [PRO]
Education / Pedagogy
German term or phrase: unterschiedlich intenziv
Samenwerking is op allerlei manier mogelijk en "unterschiedlich intensiv". Kan iemand dit voor mij afmaken/invullen. Ik kom er even niet op/uit. Bedankt.
Adela Van Gils
Netherlands
en kan meer of minder intensief zijn
Explanation:
nog een optie
Selected response from:

Guus van Osch (X)
Grading comment
Bedankt. Lijkt zo makkelijk, deze oplossing. Maar ik kwam er niet op.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3en kan meer of minder intensief zijn
Guus van Osch (X)
3 +1in aard en intensiteit van elkaar verschillen
Zilvergras
4en kan vele vormen van intensiteit aannemen
robpieck
3 +1in verschillende mate van intensitiviteit
Henk Peelen


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
in verschillende mate van intensitiviteit


Explanation:
niet echt mooi.

Samenwerking is op alle manieren en in verschillende mate van intensiviteit mogelijk.

Samenwerking is op alle manieren en in verschillende mate van intensiviteit mogelijk

Samenwerking is op alle manieren en meer of minder intensief mogelijk.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  papez: misschien ipv verschillend"wisselende mate van i....."groet cp
4 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
en kan vele vormen van intensiteit aannemen


Explanation:
en de hechtheid van de samenwerking kan erg verschillend zijn

robpieck

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
in aard en intensiteit van elkaar verschillen


Explanation:
Er zijn meerdere vormen van samenwerking mogelijk, die in aard en intensiteit van elkaar kunnen verschillen (beetje lang, maar misschien past het)

Zilvergras
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shineda: afhankelijk van context: zin is niet éénduidig
1 hr

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
en kan meer of minder intensief zijn


Explanation:
nog een optie

Guus van Osch (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt. Lijkt zo makkelijk, deze oplossing. Maar ik kwam er niet op.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: de simpelste en de mooiste.
12 mins

agree  shineda: ook: afhankelijk van context; op zich wel de mooiste versie
1 hr

agree  Paul Peeraerts
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search