erforderlicher Qualität

Dutch translation: benodigde of vereiste kwaliteit

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:erforderlicher Qualität
Dutch translation:benodigde of vereiste kwaliteit
Entered by: Adela Van Gils

19:07 Sep 26, 2004
German to Dutch translations [PRO]
Education / Pedagogy
German term or phrase: erforderlicher Qualität
sonst nich in erforderlicher Qualität erfüllen können.

anders niet volgens de vereiste kwaliteit? Is er een mooiere oplossing. Bedankt
Adela Van Gils
Netherlands
benodigde kwaliteit
Explanation:
of: voldoende kwaliteit.
Ik denk dat 'niet in de benodigde kwaliteit vervullen' lelijk Nederlands is; dat zou ik omgooien.
'de benodigde kwaliteit kan anders niet geleverd worden' of zoiets?
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Bedankt. Altijd mooi om een synoniem/alternatief te ontvangen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4benodigde kwaliteit
Jan Willem van Dormolen
4benodigde kwaliteit
Jan Willem van Dormolen
4vereiste kwaliteit
papez
3aan de maat zijn
Guus van Osch (X)


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
erforderlicher Qualität
benodigde kwaliteit


Explanation:
of: voldoende kwaliteit.
Ik denk dat 'niet in de benodigde kwaliteit vervullen' lelijk Nederlands is; dat zou ik omgooien.
'de benodigde kwaliteit kan anders niet geleverd worden' of zoiets?

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
erforderlicher Qualität
aan de maat zijn


Explanation:
een alternatief voor je eigen variant (waar overigens m.i. niets mis mee is)

Guus van Osch (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
erforderlicher Qualität
benodigde kwaliteit


Explanation:
of: voldoende kwaliteit.
Ik denk dat 'niet in de benodigde kwaliteit vervullen' lelijk Nederlands is; dat zou ik omgooien.
'de benodigde kwaliteit kan anders niet geleverd worden' of zoiets?

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt. Altijd mooi om een synoniem/alternatief te ontvangen.

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
erforderlicher Qualität
vereiste kwaliteit


Explanation:
Ben het eens met Sietske Tol: wat is daar niet mooi aan??

papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search