Bemusterungkatalog

Dutch translation: Catalogus met voorbeelden

08:22 Jul 10, 2019
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Sanitair
German term or phrase: Bemusterungkatalog
Wie kan mij helpen met het woord voor "Bemusterung"?
Alvast bedankt
Marcel
marcel van viersen
Germany
Dutch translation:Catalogus met voorbeelden
Explanation:
Bemusterung = sampling (in het Engels) = monster, staal, voorbeeld. Je zou er monster-/staal-/of voorbeeldcatalogus van kunnen maken, maar ik betwijfel of wij er officieel een woord voor hebben, vandaar mijn antwoord
Selected response from:

Robert Rietvelt
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Artikelinspectiecatalogus
Marijn de Kroon
3Catalogus met voorbeelden
Robert Rietvelt


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Artikelinspectiecatalogus


Explanation:
Zie beschrijving, het gaat waarschijnlijk
over eerste proefmonsters van een product en de specificaties waar ze aan moeten voldoen. Ook proefmonstercatalogus zou kunnen, maar dat is afhankelijk van de context.


    https://de.m.wikipedia.org/wiki/Bemusterung?wprov=sfla1
Marijn de Kroon
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 38

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Catalogus met voorbeelden


Explanation:
Bemusterung = sampling (in het Engels) = monster, staal, voorbeeld. Je zou er monster-/staal-/of voorbeeldcatalogus van kunnen maken, maar ik betwijfel of wij er officieel een woord voor hebben, vandaar mijn antwoord

Robert Rietvelt
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bedankt!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search