Tankeinsteckvorwärmer

Dutch translation: Insteekbare tankvoorverwarmer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Tankeinsteckvorwärmer
Dutch translation:Insteekbare tankvoorverwarmer
Entered by: Eppo Schaap

21:49 Dec 11, 2012
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Tankeinsteckvorwärmer
Dit is een grote 'dompelaar' van een aantal meter lang, waar een vloeistoftank mee kan worden voorverwarmd. "Tankinsteekvoorverwarmer" of is dat te simpel?
Eppo Schaap
Netherlands
Insteekbare tankvoorverwarmer
Explanation:
Ik zou het eerder omschrijven.
Selected response from:

Helene Bekooy
Germany
Grading comment
Dank je wel. Dit was gewoon de oplossing :-).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Insteekbare tankvoorverwarmer
Helene Bekooy
5Interne tankvoorverwarmers
Henk Sanderson
4vloeistofvoorverwarmer
Ronald van Riet


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Insteekbare tankvoorverwarmer


Explanation:
Ik zou het eerder omschrijven.


    Reference: http://www.thermeta.nl/NL/0103_Gebruikte_apparatuur.html
Helene Bekooy
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dank je wel. Dit was gewoon de oplossing :-).

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
1 hr

agree  José Gralike (X)
3 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vloeistofvoorverwarmer


Explanation:
ik heb in het verleden iets dergelijks (maar dan aan de aftapplug vastgemaakt) op deze manier vertaald en daarbij kort vermeld hoe het werkt.

Ronald van Riet
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Interne tankvoorverwarmers


Explanation:
Als je het woord uit elkar haalt, vind je snel een vertaling? Ik zou tank en voorverwarmer aan elkaar schrijven


    Reference: http://www.thermeta.nl/NL/0134_overzicht_producten.html
Henk Sanderson
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 250




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search